30 Mart 2015

Rival de loop - Catch my eye


   Uzuuuun zaman sonra yeni bir oje yazımla buradayım arkadaşlar ;) Bu ojeyi alalı birkaç ay oluyor aslında ama ilk kez sürdüm ve çok beğendim.Zaten dokulu oje sever bir insan olarak bu şaşırtıcı bir durum olmadı :) Işıltılı dokulu ojeleri ise daha bir çok seviyorum. Bu da çooook tatlı tonda mavi,içinde gümüş ışıltıları olan bir oje.Rival de loop Rossmann'ın kendi markalarından.Böyle yeni,ilginç ojeler çıkarıyor son zamanlarda.Ara sıra kontrol edin derim.Yeni çeşitler de gelmiş en son,dokulu,simli,duochrome,vs..tarzlarda ;) 2 kat sürdüm,yapısı gayet güzel.Fotoğraflar flaşsız,gün ışığındadır.





1 yorum:

j.d. dedi ki...

Şu dokulu ojeleri bi ben mi sevemedim ya :D
RDL'un simli bi ojesi var, zümrüt yeşili gibi, ona bayılıyorum ben.

Yorum Gönder