09 Ocak 2015

The Balm Mont Balm far paleti

  Uzun bir aradan sonra tekrar selam herkese ! Farkında mısınız değil misiniz bilmiyorum ama,bloga yazma hevesim baya bir kaçtı son dönemlerde maalesef.Gelse gelse anca 1-2 yorum geliyor.Ben de sanki kimse yazılarımı okumuyor,bloguma girmiyormuş gibi hissediyorum hal böyle olunca.Boşa çaba harcıyormuşum gibi geliyor :/ O yüzden yazılarım seyrekleşti son birkaç aydır.Severek takip eden,yazı bekleyen arkadaşlardan da özür diliyorum.
  Bu yazımın konusu muhteşem bir far paleti :) The Balm'ın yılbaşından hemen önce çıkan,4lü far paleti Mont Balm.Yılbaşı öncesi çıkınca,tabi ki ben de indirimli olarak 20 tl.ye almış oldum.Yılbaşı dönemi İstanbul'daydım.Girdiğim ilk Gratis'te,sadece 1 tane kalan paleti kaptım,mutluyum :) Ben bu palete aşık oldum a dostlar.Zaten ülkemize gelmeden önce de renklerini gördüğüm an vurulmuştum.Tüm renkler benim kolaylıkla kullanabileceğim şekilde.Özellikle de bordo renk tabi ki :) Lafı daha fazla uzatmadan görsellere geçiyorum :


Tabi ki ambalaj yine çok tatlı :) Üst kısmında aynası olması da güzel olmuş ki zaten minicik tekli Shady Lady farlarında bile ayna vardır.Başka bir aynaya ihtiyaç duymadan,bununkine bakarak kolayca makyajımı yapabiliyorum.Renklerin isimleri arka tarafa yazılmış.


Bu renkler muhteşem değil de ne !! <3 Flaşlı çekimde ten rengi olan tenimle bütünleşmiş,çünkü ten rengime çok yakın bir renk kendisi.Palette tek mat far da o oluyor.Diğerleri hafif ışıltılı,belli belirsiz denecek simlere sahip.Sim dedim diye gözünüz korkmasın tabi :) Özellikle Aspen rengine daha paleti almadan aşık olmuştum.Whistler da en çok kullandığım tonlardan,lila-sütlü kahve arası bir taupe tonu.Zermatt paletin en koyu,gölge rengi diyebileceğimiz rengi oluyor.Ama öyle kömür karası bir renk değil,aksine rahatça dumanlı göz makyajlarında kullanılabilecek bir tonu var.Puslu,çok güzel bir açık siyah diyebilirim.Canım Aspen ise,koyu denebilecek kahve alt tonlu harika bir bordo <3


Farlardan ten rengi ve bordoyu kullandım şimdilik.Gayet memnun kaldım.Pigmentasyon bence çok iyi.Swatchlarda bol bol sürdüm tabi ki ama Aspen'i makyajımda kullanırken,fırçaya aldığımda baya koyu,yoğun bir renk gelmişti.İyiler iyi :)) Kalıcılığı da yeterli düzeyde.Normal satış fiyatı 33 tl.idi sanırım.İndirimlerde,hatta orijinal fiyatı ile bile kaçırılmayacak bir palet bence.Bu tonları,özellikle de bordoları seviyorsanız kapın direkt ;)

7 yorum:

dofa dofa dedi ki...

böüüv aspen rengine ben de aşık oldum ama tek fara takıp palet alma işinin de bku çıktı. rahatsız ediyor artık elimdeki balmlar. :D
palet müthiş, güzel günlerde kullan. :*

Junkhead dedi ki...

dofa dofa,canıım sağol ;) Valla bu tonlardan hiç sıkılmam,o yüzden aldım.The Balm'dan 2 paletim var zaten,hakkım vardı :P

mihriban dedi ki...

Hm guzelmis bu bi bakayim bari subatta alınır

Hamarat Kalem dedi ki...

O bordoyu ilk gördüğümde ilk olarak aklıma gelen kimdi tahmin et... :) Almamak için kendimi tuttuğum bu paleti de bana aldırtırsanız, e aşk olsun size. :) Size de aşk yakışır zaten... <3

Nur Yıldırım dedi ki...

The balm'in paletlerine bayılıyorum zaten, bu da cok guzel bir paletmis. Yazin da cok guzeldi eline saglik :)

Junkhead dedi ki...

mihriban,valla kaçmaz :))

Hamarat Kalem,kim geldi acabaaa :)) Valla 50 tane bordo farım olsa bıkmam hihii :) Ama çok güzel değil mi palet tamamiyle yahu,ilk kez bir palet için "biterse tekrar alırım" dedim valla.

Nur Yıldıırm,çok teşekkürleer :) Valla bence şimdiye kadar çıkan en güzel paletlerinden.

Nilay Narta dedi ki...

Özge uzun zamandır hem blogu hem de Youtube kanalını sahipsiz bıraktın valla Alışveriş yazılarını,makyaj videolarını gözüm arıyor ne zamandır.Palete gelirsek Aspen biraz gözümü korkutmuştu kullanamam diye ama fikrim değişecek galiba bu gidişle.Güle güle kullan :)

Yorum Gönder