22 Aralık 2014

Ruj mimi :)

  Sevgili arkadaşım beni mimledi geçenlerde :) Baya uzun zamandır mimlenmemiştim.Konumuz ise ruj :) Hemen sorulara geçiyorum :

1- Kaç tane rujun var ?
Son sayıyı bilmiyorum ama yaklaşık 40-45 tane var sanırım.

2- Sahip olduğun ilk rujun nedir ?
Hiiiç hatırlamıyorum :)

3- Favori ruj markan ? (High end ve drugstore) ?
High end rujum yok. Favori markam da yok sanırım çünkü birkaç markadan favori rujlarım var.Essence,Golden Rose ve Cecile diyeyim :)

4- En son hangi ruju aldınız ?
Çok eskiden kullandığım ve eski favorim olan Cecile klasik seriden 05 noyu aldım.Tam benlik,harika bir nude <3

5- Favori kırmızı rujun nedir ?
Kırmızı ruj insanı değil de bordo ruj insanıyım.O yüzden bu soruya pas diyorum :)

6- Favori nude rujun nedir ?
İşte benim sorum :D 2 tane favori nude um var.Biri Loreal Caresse Seductive beige,diğeri de Cecile 05.

7- Nasıl yapıda bitişi olan rujları seversin ?
Nude ton rujlarda nemlendirici rujları,koyu tonlarda ise mat rujları seviyorum.

8- Şuan dudağında hangi ruj var ?
Evde olduğumdan lip balm var.Nivea'nın süt-ballısı.

9- Şuan çantanda kaç ruj var ?
Dışarı çıkarken,o gün kullandığım ruju atarım çantama.Şuan yok yani çantada ruj :D

10- Favori dudak parlatıcın nedir ?
Çok eskiden kullanırdım ama uzun zamandır yaklaşmıyorum parlatıcılara.O yüzden pas :)

   Ben de bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyoruum ;)

1 yorum:

Zehra A. dedi ki...

Ben de parlatıcı kullanamıyorum pek.

Mimi yaptığın için teşekkürler Özgecim:)

Yorum Gönder