04 Kasım 2014

Mimim vaaar :)



  Sevgili arkidişim kontesce beni mimlemiş.Uzuuuun zaman sonra gelen ilk mim oldu bu hihihii :) Teşekkür edip hemen sorulara geçiyorum.Kısa senaryo tarzı sorulara,ne yapardım diye cevap veriyoruz.Çok eğlenceli bence. Hadi bakalıım :

  Romantik : Bir süredir hoşlandığın biri var. Konuşmaya çekiniyorsun ama artık bu belirsiz gidişatı yönlendirmen lazım..
  - Belirsizlik sevmem.Bir gün konuşurken pat diye söyler kurtulurum.Ne olursa olsun :)

  Dram : Çocukken öyle birşey yaptı ki kuzenin senin kör olmana neden oldu ama bunu aileleriniz bilmiyor.Herkese her şeyi anlatır ve o kuzeninle konuşur musun,yoksa acını içine atar,hiçbir şey olmamış gibi kuzeninle konuşup yaşamına devam mı edersin ?
  - O olay olduğu anda zaten direk ailelerimizin haberi olurdu,bu kadar beklemezdim bile.

  Bilimkurgu : Süper bir gücün olacak.Bunun ne olmasını isterdin ?
 - İki tane arasında kaldım aslında :) Görünmez olmak ve karşımdaki insanların düşüncelerini okuyabilmek.

  Macera : Gece uyurken eve hırsız girdiğini farkediyorsun. Dahası,hırsızın odana süzülüp,çekmecelerini karıştırdığını duyuyorsun. Ne yaparsın ?
 - Hiç yerimden kıpırdayamaz,nefes bile almadan odamdan çıkmasını beklerdim kesin.

  Komedi : Resmi bir ortamdasın.Deri koltuğa oturduğunda koltuktan ses çıktı ama herkes o sesin senden çıktığını düşünmüş olabilir...
  - Tebessüm edip,koltuğa bakardım durum anlaşılsın diye :))
  
  Korku : Elinde bıçak olan bir katil üzerine doğru geliyor.Kurtulmak için ne dersin ?
 Birşey demeye fırsat olacağını sanmıyorum.Tabana kuvvet koşarım :D

   Ben de bu mimi beğenip,yapmak isteyen herkese yolluyorum ;)
  

1 yorum:

mor rimel dedi ki...

Görünmez olmak çok eğlenceli olabilirdi bence de!!

Yorum Gönder