01 Kasım 2014

Halloween partisi tipleri :)

  31 ekim günü Alsancak Tato barda Halloween partisi olduğunu öğrenince,tamam dedik biz de gidelim :) Tabi ki makyajımızı da yapacaktık.Kostümlü bir partiydi ama kostüm açısından pek birşeyimiz yoktu.Kısıtlı zamanda,en azından makyajla hallederiz dedik.Elifcan ile önce gerekli birkaç malzemeyi aldık,sonra da birlikte makyajlarımızı yaptık.Benim kafamda Creepy clown makyajı vardı.Korku filmlerinde palyaçolara karşı her zaman ayrı bir sempatim olmuştur :) Filmlerden korkmayan bir insan olduğum halde,en dandik korku filmlerindeki palyaçoları bile ürkünç bulurum.Elifcan ise Gothic doll kılığına bürünmek istedi.Makyajlar sırasında çok eğlendik,güldük gerçekten :D Hatta ben "Keşke her gün Halloween makyajı yapsam" dedim.Palyaço makyajı çok detay ve çaba gerektiren bir makyaj da olmadığından,gayet doğaçlama elimi korkak alıştırmadan yaptım makyajı.Göz çevremde koyu renk farlar ve siyah göz kalemi kullandım.Ağız kısmı ise 2 bordo ruj ile oldu bitti.Özellikle dışarıda tazelerken durmadan espriler patlattım."Rujum bulaşmış mı?","Ben bir rujumu tazeleyeyim" tarzında konuştum durdum :))) Alnımdaki yarık ve Elifcan'ın boynundaki kesiği ise bildiğimiz saç waxı kullanarak yaptık.Elifcan'ın elinden çıktı o kısımlar.Şeffaf,yeterince kıvamlı bir wax aldık.İstediğimiz bölgeye bolca yapıştırıp,üzerine kesmeyen bir bıçakla derin yarıklar açtık.Üzerine de fondöten ve pudrayı geçtik bolca.Ardından da bordo lipgloss,kırmızı ruj ve siyah göz kalemi kullanarak kan efektini verdik.Bence çok pratik ve iğrenç,gerçekçi görünen makyajlar oldular,sevdik :) Ama eğlenceli kısımlardan biri de,bara doğru giderken Kıbrıs şehitlerinde insanların bize bakışları,laflarıydı.Arabanın içindeyken bile,dışarıdan görenler dumur bir şekilde bakakalıyordu hahaa :)) Çok güldük valla,ilginç bir deneyim oldu hayatımızda.Gerçi partide en çok özenmiş,tam makyajlı tipler bir bizdik.Bizden başka sayılı kişi vardı böyle makyajlar yapmış.Bazıları dükkandan maske alıp takmıştı kolaya kaçıp.Biz tam anlamıyla Halloween ruhuna kaptırmışız,iyi de etmişiz açıkçası fotoğraflar da geriye anı olarak kaldı..Beni herkes Joker'e benzetti ama ortaya karışık bir palyaço yaptım aslında.Kafamdaki mini şapkayı da son girdiğimiz takıcıdan bulduk,başlarda hiçbir yerde görememiştik.Şimdi sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.Yorumlarınızı bekliyorum arkidişler :) Ruhsuz,ölü blog takipçileri istemiyorum cidden hevesim kaçmaya başladı,kırılıyorum hiç yorum gelmemesine.Bakıp bakıp kaçmayın lütfen ;)








8 yorum:

Mutluluk Senin İçinde dedi ki...

Makyajlar süper olmuş.Eminim çok eğlenmişsinizdir.Sevgiler.....

Asabi Bakire dedi ki...

Çok beğendim :) Artık instagramlandım oradan da takipte olacağım :))

Junkhead dedi ki...

Mügecim,çok sağol evet baya eğlendik :))

Asabi Bakire,sağol canım ;) Bana ses et instagramdan o zaman,ben de takibe alayım seni.Hoşgeldin madem :))

Zehra A. dedi ki...

Makyajlar çok başarılı.Bayıldım:)

mihriban dedi ki...

Yarik cok basarili

hamarat Abla dedi ki...

Ne kadar cici kızlarsınız oysaki neden böyle korkunç korkunç şeyler yapıyorsunuz a yavrucağım? :p Sanırım ben de sokaktaki tuhaf bakışlı bireylerdenim. :)

lay lay lom dedi ki...

gerçekten başarılı bi çalışma olmuş

Junkhead dedi ki...

Zehra A.,sağol canıım ;)

mihriban,aynen biz de bayıldık :))

hamarat Abla,hahaa yaparız ya arada olsun ama :P Bakışlarla çok eğlendik ya sorma :))

lay lay lom,çok teşekkürleer ;)

Yorum Gönder