18 Kasım 2014

Avon Stardust oje - Glitter teal


  Son Avon alışverişimde,yeni seri olan Stardust'tan 2 tane oje aldım :) İlkini geçen hafta sürdüm ve bayıldım ! Glitter teal adında,adı üstünde yeşilimsi mavi harika bir renk.Bu seri dokulu ve ışıltılı ojelerden oluşuyor.Sanırım 7-8 renk seçeneği vardı.Bir diğer aldığım ise mürdüm rengi olan.Onu da sürdüğüm zaman paylaşacağım. 2 kat sürdüm ve kuruma hızı süperdi.Kalıcılığa da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.5 gün boyunca hiç bozulmadan tırnaklarımdaydı ve ben sildim sonunda :)Ayrıca şişe tasarımı da harika olmuş ! Dokulu ve ışıl ışıl parlayan ojeleri sevenler bence bu seriye bir göz atsın derim.İndirimli olarak 7.90 tl.ye aldım ben. Fotoğraflar flaşlı çekim.






1 yorum:

Filiz Şahin dedi ki...

Renk çok güzelmiş,çok sevdim :)

Yorum Gönder