06 Ekim 2014

Wet 'n wild Fastdry oje - Teal or not teal


  Uzun zamandır oje yazısı girmiyordum bloga. O zaman hadi bakalım ;) Bu Wet 'n wild ojeyi son bayram indirimlerinde, %40 Wet 'n wild indiriminden 4.90 tl.ye aldım.Daha önce sadece Wild shine serisi ojelerinden deneyip,çok beğenmiştim.Hazır indirim varken 2 ayrı serisinden de 1er oje aldım.Biri de bu insanın,baktıkça içini açan mavi-yeşil arası (adı üstünde teal:) renk :) Fastdry serisinden,yani hızlı kuruduğu iddia ediliyor. Bana fena gelmedi kuruma hızı. 2 katta opak olmuştu aslında ama flaşlı foto çekip,instagrama koyacağımdan,tırnak çizgilerim az da olsa görünmesin diye 3.katı da geçtim. Kıvamı gayet akışkan ve sıvı olduğundan,3 kat sorun olmadı açıkçası. Fotoğrafların hepsi de gün ışığında ve flaşsız ..





3 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Vavv bayıldım gule gule kullan canım :* ıyı bayramlar

Nilay Narta dedi ki...

Çok güzel bir renk ama indirimde bulamadım diye aynı seriden Grey's Anatomy'yi aldım.Şişedeki rengi vermesi için 3 kat sürmek gerekiyor gerçekten de :)Özge seninle oje alışverişi yapmak, yeni renkler keşfetmek süper olur herhalde :)))

Junkhead dedi ki...

мaᖱaмe кoкoş , sağol canım sana iyi bayramlar ;)

Nilay Narta,evet çok canlı ve hoş gerçekten :) Aaa bulamadın mı .. Dediğin gibi 3 katta iyi oluyor ama yapısı müsait olduğundan dert etmiyorum hehehh.. Valla benden görüp,özenip değişik renk oje alanlar çok oluyor :))

Yorum Gönder