11 Ekim 2014

Son zamanlarda bitenler

  Uzun süre sonra bir bitenler yazımla karşınızdayım :) Her ay çok fazla bitenim birikmediğinden,bitenler videolarını da 2-3 ayda bir çekiyorum. Yine 2-2,5 aylık bir süre içinde neler bitirmişim hep birlikte bakalım :


   - Bioderma Sensibio H2O : Artık herkesin bildiği makyaj temizleme suyu.Ben bunu ikili pakette almıştım geçen sene başları gibi.İlki bitmişti,2.de bitti sonunda :) Göz makyajımı bununla temizlemiyorum.Rimel çıkarma konusunda berbat bence.O yüzden gözümü başka ürünle temizledikten sonra,bununla cildimi ve göz çevremdeki kalıntıları temizlemiştim.Memnundum ama artık Garnier'e geçtim.

   - Isana Siyah orkide kokulu duş jeli : Isana duş jellerini çok seviyorum.Kaç tane bitirdim saymadım bile.Bu siyah orkide kokulu olan ise müthiş gerçekten,şuan bir tanesi daha bitmek üzre.Şiddetle öneririm ;)

   - John Freida hacim verici şampuan : Bu şampuanı da 1,5 senedir falan kullanıyorum.Ama şu sıralar Fiyto sarımsak özlü şampuan ile dönüşümlü kullanıyorum.Fena bir şampuan değil ama pek hacim verdiğini söyleyemem,eh işte. Ama kokusu ve temizlemesi gayet güzel.

   - Avon Solutions serisi matlaştırıcı tonik : Bu tonik uzun zamandır favorim.Yağlı ciltlere tavsiye ederim,ben gayet memnunum.

   - Uni el temizleme jeli : Biraz ağır şekerli bir kokusu var ama sevdim.

   - Yves Rocher coconut duş jeli : Parfümünü aşık olarak kullandığım ürünün mini duş jeli.Seviyoruuum <3 :)

   - Kalyon tırnak sertleştirici : Uzun zamandır kullanıyorum ve memnunum.Etkisini görüyorum,tırnaklarımı gerçekten daha da sertleştiriyor.

   - Yves Rocher vanilla parfüm : Hastasıyıııım,yedekleyerek almaya,kullanmaya devam ediyorum ;)



- Rossmann Lilibe kutu peçete : Ambalajlarını pek beğenmiştim.Yumuşacık ve uygun fiyata güzeller.

- Benri koyu renk ojeler için aseton : Ne kadar sevdiğim miktardan da bellidir :) Şuanda da 4-5 tane yedeğim mevcut.Ojeleri çok çabuk ve kalıntı bırakmadan güzel çıkarıyor.Vazgeçemediğim ürünlerden.


- Benri pamuklar : 2 paket kare,2 paket de disk pamuk bitirmişim.Benri aseton gibi daha bitmeden,azaldıkça sürekli alıp stokladığım,severek kullandığım pamuklar kendileri.

- Dalin kolonyalı mendil : 3lü paket olarak almıştım. Çok çabuk kurudular,pek memnun kalmadım :/

- Nivea Stress protect deodorant : Nivea deolar her daim favorim.Gayet güzeldi.Invisible olanlar da favorim.

- Colgate optik beyaz : Uzun süredir severek kullandığım diş macunu. Beyazlatma etkisi oldu mu hiç emin değilim ama ağzı yakmıyor olması da benim için bir artı.

- Wella Wellaflex saç köpüğü : Yine hep alıp kullandığım saç köpüğü kendisi.Memnunum diyebilirim.


- Maybelline Dream mat pudra : Artık taşlaştığı ve kullanmadığımdan çöpe gidenlerden oldu ama kullandığım sürece memnundum.Artık Rimmel stay matte favorim :)

- Bilimum göz kalemleri : 3 tanesi keçe uçlu,biri de asansörlü kalemler.. Keçe uçlu kalem çılgınlığı yaşarken almış olduğum,hiç kullanamadığım ya da az kullandığım halde kısa süre sonra kurumış olan ürünler.Çöpe gittiler :/ Bir daha keçe uçlu kalem mi ? Hayır !

- Maybelline One by one satin black : Severek kullandığım rimeldir One by one.Klasik olanını da kullanıyorum,pek farkları yok.Plastik fırça ve ayrık uzun kirpikler sevenlere tavsiyemdir ;)

- Lip balmlar (Isana,Nivea) : Sanırım bana lip balm canavarı demekte haklısınız :) Geçtiğimiz 2-3 ayda 5 tane bitirmişim. En sevdiklerim Nivea sütlü-ballı,koyu mavi kaplı olan ile Isana koyu mavi kaplılar.Memnunum.



1 yorum:

Nilay Narta dedi ki...

Vanilyalı parfüm,duş jeli,diş macunu,tırnak sertleştirici,Nivea lipbalm dikkatli bakınca ne kadar çok ortak ürün kullanıyormuşuz onu fark ettim.Siyah orkideli duş jeliyle sayende tanıştım severek kullanıyorum. Yeni çıkan denizci desenli ise yeni favorim:) Ben de çok dudak koruyucu kullanırım ama 2 ayda 5 tane bitirmeyi henüz beceremedim bir sırrı var gibi :)

Yorum Gönder