27 Ekim 2014

Hard candy kal-eye-descope pişirilmiş farlar


  Bu yazımda sizlere, kozmetikvar adlı instagram hesabından,Funda hanımdan almış olduğum,elimdeki tüm Hard Candy kal-eye-descope pişirilmiş farları göstereceğim.Poffff ismini de yazana kadar yani,amma uzun :)) Ben önceleri Hard candy ürünlerini hep merak ederdim,denemek isterdim.Ama maalesef Tr.de olmadığından ve net üzerinden de Tr.ye gönderen bir site de olmadığından elimde yoktu.Ama Funda hanımın bu güzelim farları çok uygun fiyata,ara sıra da kampanyalarla sattığını görünce 2 parça halinde siparişimi verdim.Öncelikle 2 renk kombinini almıştım,sonrasında da 3 al 2 öde kampanyasından 3 renk daha aldım.İyi ki de almışım,hepsini de çoook sevdim,seviyorum.Merak edenler olursa 8-9 tl.ye geldi tanesi ;)

   Hepsinin sırası aynı,isimlerini rahatlıkla görebilirsiniz ;) İlk siparişimde aldıklarım Secret rendezvous ile Rock 'n roll idi.İkisine de aşık olmuştum ki olduğum kadar varmış.Özellikle Rock 'n rolldaki koyu renk mor-gri arası müthiş bir renk ve kendime de çok yakıştırdım.Secret rendezvous taki bordo ise gördüğünüz gibi harika !! <3



Bu farlar pişirilmiş olduğu için,hem kuru hem ıslak kullanılıyor.Ben ıslak kullanım insanı olmadığımdan kuru kullanıyorum.Ama kuru ve bazsız verdiği renkler de gayet güzel aşağıda göreceğiniz üzre ;) Islak kullanımda ise renkler iyice parlak ve patlak görünüyor.2 türlü de çok güzeller !



Bunlar da swatchlar efenim.Dediğim gibi kuru kullanımdaki pigmentasyonları bu şekilde.Kolumda herhangi bir baz da yok ;) Kahveli kombin hepsinin içinde en parlak olanları.Gece makyajlarında harika olabilir.Açık rengi de göz pınarları için :) Benim favorilerim ise Secret rendezvous,Rock 'n roll ve Make believe oldu.Bunlar zaten şimdiye kadar kullanmış olduklarım.Diğer ikisine henüz sıra gelmedi.Kısacası ben bu farları çoook sevdim,iyi ki de almışım <3




1 yorum:

hamarat Abla dedi ki...

064 ve 068 şimdiden favorim oldu. Güle güle kullan.

Yorum Gönder