30 Eylül 2014

Son Beautyjoint alışverişim

  Karşınızda 6 ya da 7. Beautyjoint alışverişim arkidişler :) Çok sevdiğim bir site olduğunu artık çoğunuz anlamıştır zaten. Bu parçaları da eylül başı gibi sipariş vermiştim.5 eylülde kargoya verildi ve 26sında elime ulaştı. Bu sefer biraz gecikmeli geldi nedense,çünkü normalde hep 9-14 gün arası elimde olurdu. Ama geç olsun güç olmasın demişler :) Bu kez 5 parça aldım. Önce bir bakalım :


Gördüğünüz üzre hepsi de dünya tatlısı parçalar hihihii :)) Üsttekiler Kleancolor baked eyeshadow diye geçiyor. Mor tonlu olan Venus,diğeri ise Neptune. Allık ve ruj Jordana marka.Önceki alışverişimde alıp,bayıldığım Jordana mat rujun bu kez de Berry rengini aldım ve aşık oldum a dostlar <3 1,5 dolara böyle güzel bir ruj olamaz diyorum ! Kokusu resmen kurabiye gibi,matlığı çok hoş,aşırı kurutma yapmıyor ve renk muhteşem,tenimle bütünleşen çok tatlı,gündüz de sürebileceğim bir bordo. Allık ise Sandalwood rengi ve çoook yumuşak,doğal bir şeftal,somon diyebilirim. Beyaz tenliler için süper bir allık bence ;) O da 2,5 dolar ve daha bir sürü güzel rengi var. Bu Jordana allıklar yabancı bloggerlar tarafından çok beğenilmiş,haberiniz olsun. Beautyjoint alışverişi yapacak olanlar Jordana mat rujlardan ve allıklardan sepetine eklesin mutlaka ! Sağ altta görünen allık rengine sahip şey ise yine bir pişirilmiş far <3 Önceki siparişimde 2 rengini alıp bayıldığım, 1.75 dolarlık Kleancolor farlardan Burgundy rengi. Harika bir kızıl rengi var.Bu farlara da göz atmanızı öneririm.


Bu alışverişime kargo dahil,toplamda 44 tl.ödedim. Bence süper :)


3 yorum:

merve özhan dedi ki...

Son zamanlarda tam bir allık delisi olarak rengine bayıldım :) İyi günlerden kullan :)

Junkhead dedi ki...

merve özhan,sağol canım ;) Cidden çok çok doğal ve tatlı bir tonu var.Tavsiye ederim sen de beyaz tenlisin ;)

Mor Hastası dedi ki...

Ne tatlı allık o öyle farlar morlar :)) güle güle sürüştür canım..

Yorum Gönder