30 Eylül 2014

Küçük indirim alışverişim

  Bayram indirimlerinden çoğunuz gibi ben de birşeyler aldım :) Geneli ihtiyaç,birkaçı da merak edip,beğendiğim parçalar oldu. Bakalım neler almışım ..

  Ben Watsons'a hiç girmedim bu seferki indirimde. Benri kare pamuk ve aseton indirimsizdi sanırım,görünce 1er tane ekledim stoğuma. Palmolive duş jellerinden kahve hazzını merak ederken bu seti 9.90a görüp aldım. Hindistan cevizli olan da harika,kullandım daha önce.


3lü ıslak mendil ve Colgate optik beyaz yine Gratis'ten.. Colgate, 25 tl.ve üzeri alışverişlerde Gratis kartı olanlara 5 tl.ye geliyordu,ben de yedekledim tabi hemen :) Wella saç köpüğü ise indirim öncesi Watsons'ta 1 alana 1 bedava iken almıştım,biri de annemde.


Bunlar da yine Gratis'ten. Maybelline color sensational serisinden Velvet beige rengini aldım.Aslında daha bej tonlu bekliyordum ama biraz pembeye de kaçıyor gibi geldi,yine de çok tatlı bir tonu var. China Glaze tek ojeler ise 14.25e düşmüştü. Senorita bonita rengine bayıldım ve kendimi tutamadım.Tam benlik bir renk,içinde ışıltılar var fotoda pek belli olmasa da. Betty boop ojelerden de ilk kez aldım bu rengi beğendiğimden. O da 3,5 tl.idi ;)




3 yorum:

Mor Hastası dedi ki...

Güle güle kullan canım ben de hala yayınlayamadım alışverişi blogda
sende ben gibi fazla almamışsın atlattık derken yeni den indirim geli çattı :D

Nilay Narta dedi ki...

Özge kısa ve öz alışverişlerine bayılıyorum.China Glaze kelimenin tam anlamıyla harika :))Güle güle kullan hepsini

Junkhead dedi ki...

Mor Hastası,sağol canııım ;) Evet deli gibi almıyorum ben genelde hihii.. Sorma ya uzattılar indirimleri ama bitti benim artık :)

Nilay Narta,sağol Nilay ;) China Glaze fotoda göründüğünden çook daha janjanlı ve güzel aslında :))

Yorum Gönder