11 Ağustos 2014

Kleancolor American Eyecon baked eyeshadows


  Bu yazımda sizlere,son beautyjoint alışverişimde aldığım Kleancolor American Eyecon pişirilmiş farların 2 rengini tanıtacağım. Yabancı bloglardan araştırdığım kadarıyla,bunlar en çok beğenilen ve tercih edilen renklerdenmiş. Ben de bayıldım cidden ;) Bakalım neleri almışım :


  Benim seçtiğim renkler,üst soldaki Malt,sağdaki ise Khaki . Ben ikisine de ba-yıl-dım ! <3 Yapıları yumuşacık,renk verişleri ise harika,hem de sadece 1.75 dolarlık farlara göre :) Bu fiyattan böyle bir performans beklemezdim açıkçası,umduğumdan iyi çıktılar. Son makyaj videomda Malt rengini kullandım hatta. 2li fotolardan üsttekiler flaşsız,alttakiler ise flaşlı çekimdir.



Renklerin güzelliğine bakar mısınız ! Bayılmayayım da napayım :) Tek dokunuşta renklerini veriyorlar.Bu seride 40-50 renk seçeneği var sanırım.Yalnız matte diye belirtilen renkler bunlar kadar renk vermiyormuş diye duydum.Almayı düşünürseniz aklınızda bulunsun. Bu 2 rengi kesinlikle tavsiye ederim. En az 5 saat de bozulmadan durdu Malt rengi.


Khaki,harika bir bronzumsu yeşilimsi bir kahve :) Nası tanımlasam bilemedim ama hepsinin karışımı gibi. Malt ise duo chrome gibi bir renk.Lila-gri tonlarına sahip ama mavimsi,gümüşümsü yansımaları da var gibi. Çok ilginç bir renk bu bana göre. Harikalar,ben çok sevdim. Herkese tavsiye ederim ;)


2 yorum:

ceyda byjade dedi ki...

Yaa harikalar! Güle güle kullan canım netten alıveriş yapma fırsatım olursa başka renklerine mutlaka bakıcam ^^

j.d. dedi ki...

Kullanmayı sevdiğim renkler ikisi de *.* Bi ara size gelip şu makyaj koleksiyonunu mu karıştırsam napsam :D :D

Yorum Gönder