28 Ağustos 2014

Galaksi desenli Converse (diy)

  



  Geçtiğimiz günlerde bir denemem hüsranla sonuçlanınca, galaksi desen ayakkabıya çok kafayı taktığımdan 2. kez denemeye karar verdim. İnternetteki yabancı blog ve videolardan görüp,araştırıp kadarıyla yaptım.Önce ilk denemem neden iyi sonuçlanmadı onu söyleyeyim de yapacak olanlar da aynı hataya düşmesin :) Bloglardaki yapımlarında,herkes akrilik boya kullandığını yazmıştı ama ben kumaş boyası ile de olacağını düşündüm niyeyse ve elimde zaten geçen yazdan kalma galaksi renklerinde kumaş boyaları vardı. Hazır varken onları kullanırım,olur dedim. Tabi ki orijinal Converselere kıyamayacağım için,gidip Bospa'dan 25 tl.ye siyah renk kısa Converse modeli ayakkabı aldım. Ama gelin görün ki,herkesin akrilik boya ile yapmasında birşey varmış :D Kumaş boyalarının üzerinde de zaten "Beyaz renkli kumaşlar içindir" yazıyordu ama ben umursamadım ve yapmaya başladım. Sonuç olarak,siyah ayakkabı üzerine kumaş boyası renk vermedi arkidişler. Hiç de içime sinmedi tabi o yaptığım. Yani ya beyaz ayakkabı üzerine kumaş boyası ile ya da beyaz,siyah,lacivert üzerine akrilik boya ile boyamak gerekiyormuş,bunu unutmayın ;)

   Neyse bu seferki denemem için de Deichmann'ın sitesinden beyaz,kısa Converse model ayakkabı aldım kargo dahil 30 tl.ye ve tahtakalehobi sitesinden de Cadence marka,galaksi renklerinde,5 renk akrilik boya aldım. Mavi,mor,fuşya,siyah ve beyaz olmak üzre.. Maalesef video ve yapım aşamalarını çekemedim çünkü o sıradan bunları çekmek biraz zor açıkçası.Zaten sıcakta,balkonda zor şartlarda yaptım bu işlemi :)) Youtube ve Google'da "galaxy converse" diye aratırsanız yapılışlarını görebilirsiniz. Boyaları herhangi bir süngerle uygulayabilirsiniz.Ben bulaşık süngerini 3 parçaya kesip,her ayrı renk için bir parça kullanarak,tampon hareketlerle uyguladım. Üzerindeki beyaz yıldız efektlerini ise,eski bir diş fırçası ile sıçratıyorsunuz ki bu aşama beni gıcık etti :D Ayakkabının üzerinden çok etrafa sıçradı boya ,üzerime bile geldi biraz :)) Ama sonuç olarak becerdim. Şimdi gelelim beyaz,dümdüz bir ayakkabı nasıl galaksi desenliye dönüşmüş. Buarada bağcıkları mor ve siyah kullanacağım.Mavileri fotoğraf amaçlı taktım,mor bağcıklar diğer ayakkabıda çünkü.

   İlk hali :)



Büyük uğraşlar sonucu ortaya çıkardığım galaksi papuçlarıııım :)




Nasıl sizce değmiş mi kafayı takıp,2. kez denediğime ?? Ben çok sevdim !





6 yorum:

Asabi Bakire dedi ki...

Çok güzel olmuş , bayıldım.

j.d. dedi ki...

Bence çook güzel olmuş Özge!! ♥

Junkhead dedi ki...

Asabi Bakire,sağol canım ;)

j.d.,çok sağol Fatmacıım :-*

Rainbow Gatherer dedi ki...

bende çok beğendim, eline sağlık :) gerçekten sabır işi olmuş bu. Galaxy deseni geçen yıl çok moda olmasına rağmen ben devamlı kullanmayı düşünüyorum. Haftasonu galaxy tayt aldım bende :)

Mor Hastası dedi ki...

Olmuş olmuş canım süper : -*

Junkhead dedi ki...

Rainbow Gatherer, çok sağol canım ;) Evet sıcağın alnında baya uğraşmış yapmıştım valla ama değdi bence. Galaksi desenden sıkılmam ben herhalde ya,telefon kabım da var :)

Mor Hastası, çok sağol canıım :))

Yorum Gönder