01 Ağustos 2014

5. Beautyjoint alışverişim :)

  Yeni bir yurtdışı alışverişi yazımla buradayım ;) Beautyjoint 'i artık duymayan kalmamıştır sanıyorum. Sorunsuz bir şekilde Tr.de olmayan kozmetik markalarından,uygun fiyata ve uygun kargo ücreti ile alışveriş yapabilmemizi sağlıyor kendileri :) Daha önce 4 siparişim oldu ve hepsi de elime sorunsuz ulaştı.Ayrıca hızlarından da çok memnunum. Geçenlerde 5.alışverişimi yaptım ve pakedim dün elime geçti. Normal şartlarda,kargoya verildikten 9 gün sonra Tr.ye giriş yapmış paket ama araya bayram girdiği için gecikti elime geçmesi doğal olarak. 4.alışverişimde de 9 günde elimde olmuştu ki bu süper bence :))

  Bu alışverişimde,daha önce denemediğim çok uygun fiyatlı markalardan,merak ettiğim ürünleri almak istedim. Bakalım neler almışım :


- 2 adet Kleancolor American Eyecon baked shadow 1.75 dolar (Bu farlara bayıldım ! Hatta Youtube kanalıma son eklediğim makyaj videomda Malt rengini kullandım.Harikalar ! Yazıları gelecek;)
- Jordana Matte lipstick  1.59 dolar (Mat bir ruj . Rengine ve duruşuna bayıldım.)
- Nyx Jumbo lip pencil 4 dolar (Merak ettiğim için aldım.Nude,bana uyan bir ton oldu.Parlal bitişli ve dudağı çok hoş gösteriyor.)
- L.A Colors Jumbo eye pencil 1.75 dolar (Bunlar merak ettiğim,renklerini beğendiğim kalem farlardı fakat hayal kırıklığına uğradım.Çok zor renk veriyor ve bulaşıyorlar.)
- Body Drench Candy Licious lip balm 2.49 dolar (Meraktan ve şirin görüntüsünden dolayı aldım.Kokusu hoş,nemlendirmesi de yeterli geldi bana.)



Ben bu alışverişime toplamda 22 dolar ödedim. Kargosu ise 6.87 dolar tuttu. Beautyjoint'i,diğer sitelere göre daha uygun kargo seçeneği de olduğu için çok seviyorum ve şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım. Siz not yazmasanız bile,paketlerin üzerine "Art supplies" yazıp,ücreti düşük gösteriyorlar. Daha ne olsun :)

5 yorum:

ceyda byjade dedi ki...

Güle güle kullan canım sende gördükçe alışveriş yapmamak için zor tutuyorum kendimi :D

yabanmersini dedi ki...

güle güle kullan canım :)

j.d. dedi ki...

Oh kim tutar seni güle güle kullan hepsini :*

Junkhead dedi ki...

ceyda byjade,sağol canım ;) Valla sorunsuz geliyor dene derim.

yabanmerisini, canıım teşekküüür ;)

j.d.,hehehh valla aldık yine,sağol canım :-*

Sansa Fashion dedi ki...

Özellikle farlar çok hoş görünüyor. Güle güle kullan:))

Yorum Gönder