11 Temmuz 2014

Mor-siyah soyut nail art

  

  Buara basit ama görünümü hoş duran nail artlara kafayı taktım biraz :) Ara ara birşeyler deneyip sizlerle de paylaşacağım.Zaten yaptığım anda Instagram hesabımda da paylaşıyorum. Bu sefer streç film kullanılarak yapılan bu nail artı denedim. Tabanda Flormar Beauty toys serisinden Pony tale var,üzerinde de Golden rose rich color serisi siyah kullandım. Ayrıca sadece orta tırnaklarımda Sephora'nın Twinkle twinkle adlı flakey ojesi var ;) Flormar'ı 2 kat sürdükten sonra,buruşturulmuş bir parça streç film üzerine siyah ojeden sürerek tırnaklarıma dokundurdum ve ortaya böyle bir sonuç çıktı.Tabi bu ilk denememdi,sonrakiler daha güzel olacaktır. Bence gayet değişik ve havalı duruyor,yapımı da çok basit ;) Siz de istediğiniz renk kombinleriyle deneyebilirsiniz arkadaşlar.










0 yorum:

Yorum Gönder