01 Temmuz 2014

Flormar Beauty Toys ojeler ve nail art fırçaları

  Bugün elime ulaşan Flormar ürünlerimi göstermek istiyorum ;) Yeni bir oje serisi daha çıktı arkadaşlar. "Beauty toys" :) Seride çok cici,çoğu pastel renkler var. Bana 5 renk geldi. Ayrıca nail art ile ilgilenen ve başlamak isteyenler için de nail art fırçaları çıkarmışlar. 6lı set halinde olanı ve tek tek satılanları var. Ben ojelerden 3üyle hemen bir nail art yaptım ama bir dahaki yazımda olacak,takipte kalın ;) Şimdi yeni ojelere ve fırçalara bir göz atalım ..

   Pakede bir de motorsikletli bir Barbie eklemişler hihihii :)) Adı üstünde Beauty toys di mi :) Fırçaları sabırsız ben pakedinden çıkardım .


Soldan sağa renkler : Golden ball,Pony tale,Frog prince,Purr cat,Troll
Flormar'ın her ürüne bir isim vermesi gerçekten çok hoşuma gidiyor ,iyi oldu bence :)
Ayrıca Flormar bize bir güzellik yapıp,ojelerin üzerine blog isimlerimizi yazmış. Her ne kadar aradaki "in"i unutmuş da olsalar bence çok güzel bir hatıra oldu bu.Saklayacağım şişeleri :)


Yayvan fırça için kusura bakmayın,nail artta onu kullandım. Bazı fırçalar bence jel eyeliner fırçası da olabilir ,aklınızda bulunsun ;)




Ojelere buradan ulaşabilir ve satın alabilirsiniz ;)
Fırçalar için ise buradan buyrun :)



1 yorum:

svieri doroga dedi ki...

Renkler birbirinden güzel amaaa :)

Yorum Gönder