06 Temmuz 2014

Flormar Beauty Toys manikürü :)



  
  Geçen hafta bahsettiğim,Flormar'ın yeni oje serisi Beauty toys ve yeni nail art fırçalarını denememek olmazdı tabi ki :) Pek nail art insanı değilimdir,ojeleri düz haliyle daha çok severim. Ama hazır bir sürü fırçam olmuşken,en basidinden ve gayet havalı duran bir nail art denemesi yaptım :) Kullandığım ojeleri aşağıda göreceksiniz. Taban rengi nude olan,üzerine önce lila sonra da nane yeşilini,yassı ve geniş olan nail art fırçası ile dokundurdum sadece. Ojelerin kıvamı bana biraz yoğun geldi.Daha akışkan ve sıvı yapıda ojeleri severim ama kuruma hızını beğendim. Nude olan ,nadir de olsa tenime yakıştırdığım nude ojelerden oldu ;) Tek katta bile fena olmuyorlar ama ben 2 kat sürdüm. Fotoğraflar flaşsız ve gün ışığındadır.





1 yorum:

ceyda byjade dedi ki...

Değişik bir çalışma olmuş ama hoş gözüküyor :)

Yorum Gönder