17 Temmuz 2014

Essence Long Lasting göz kalemleri (8 renk)

  Bu yazımda size,hastası olduğum,elimdeki miktardan da anlayacağınız üzre vazgeçemediğim Essence'in harika renklerdeki Long lasting göz kalemlerinden bahsedeceğim ;) Toplamda 8 renk var elimde,gümüş renk olanı anneme almıştım,gerisi benim canlarım hihihii ... Öncelikle hangi renklere sahipmişim bir topluca bakalım :


Bu kalemler asansörlü mekanizmaya sahipler. Yapıları çok yumuşak ve çok rahat sürülüyorlar. Yumuşak oldukları halde fazlasıyla kalıcılar ! Hatta bu fiyata bu kadar yumuşak ve kalıcı kalem görmedim diyebilirim. Gratis ve Rossmann'larda Essence standlarında 5,5 tl.ye satılıyorlar. Bazen indirim sepetlerinde bazı renklerini 3 tl.ye bulabilmeniz de mümkün :) Bir rengi 3 tl.ye yakalamıştım ben.

Şimdi bakalım isimlere ... İsimleri de ayrı tatlı bence bu kalemlerin :) Renklerle tam bir uyum içinde değil mi isimleri ? Buarada en üstteki muhteşem bordo renk Berry merry yi henüz dün aldım ve kendisiyle daha görür görmez aşk yaşamaya başladım <3 Bu rengi ülkemizde yoktu önceden,geleli en fazla 1 ay olmuştur kanımca. Yabancı bloglarda görüp iç geçirirdim ve sonunda kavuştum. Bordo renk far aşkımı bilenler bu kalemi de ne kadar sevdiğimi az çok anlayacaktır hehehh ..


Gelelim swatchlara ... İlk fotodaki sırayladır ;) Renklerin muhteşemliğine,pigmentasyonuna bir bakın !! Bu kalemlere bayılmayayım da napayım ! :) Siyah olan uzuun süredir favori siyah kalemim,bittikçe 2şer 2şer alıyorum. Cidden çok kalıcılar. Siyahı göz içimde bile baya kalıyor. En çok kullandıklarım ise Black fever,Hot chocolate,Coolest chic ve tabi ki de Berry merry olacak <3 Buarada kalemlerin bazıları fotolarda da anlayacağınız üzre hafif ışıltılı.Bazıları ise sedefli. Işıltılı olanları göz içimde kullanmıyorum,size de tavsiye etmem çünkü zararlı olabiliyormuş.


Black fever : Yoğun,mat bir siyah.
Coolest chic : Çok tatlı ışıltılı bir açık mor
Have a green : Harika bir ışıltılı zümrüt yeşili
Bling bling : Kahvemsi bir bronz (bu tonları sevmediğim halde rengin orijinalliğine karşı koyamamıştım 3 tl.ye bulmuşken:)
Cool down : Orta tonda ışıltılı bir mavi
Hot chocolate : Harika bir mat koyu kahve (siyaha alternatif arayanlar için çok iyi)
C'est la vie : Parlak ve beyaza yakın bir ışıltılı gümüş
Berry merry : Müthiş bir sedefli,mürdümümsü bordo <3



8 yorum:

Duygu ft dedi ki...

Berry merry tam istediğim kalem :)

Alphesibia dedi ki...

Berry Merry'ye ben de bayıldım. :) Gratis bulur bulmaz alacağım bir renk olacak.

Junkhead dedi ki...

Duygu, o herkesin istediği renk zaten heheh :))

Alphesibia,bulduğun an kap derim,müthiş :))

Sansa Fashion dedi ki...

Berry merry ne hoş bir renkmiş denk gelirsem alacağım mutlaka:)

Nilay Narta dedi ki...

Hot chocolate ve bling bling favori ikilim kaç tane bitirdim hatırlamıyorum bile.Berry merry i de not ettim bulunca kaçırmam artık:)

ceyda byjade dedi ki...

Berry Merry bulursam alacaklarımdan :D nasıl güzel bir renk yaa çok seviyorum bu tonları <3

Junkhead dedi ki...

Nilay Narta,bling bling henüz kullanmadım ama ona benzer tonda farım var,onunla kullanacağım ilk fırsatta :) Hot chocolate ise bana kahverengi göz kalemini sevdirdi :)

ceyda byjade,al valla kaçmayacak bir renk kendisi ;) Ben de göz makyajında da normalde de bordonun hastasıyım.

svieri doroga dedi ki...

ooo harika bir post olmuş, hemen belirledim bendeki eksik renkleri =)

Yorum Gönder