25 Temmuz 2014

Catherine Arley Gold serisi tekli farlar (5 renk)

  Bu yazımda,Catherine Arley'nin yakın zamanda sitesinde de satışa sunulan Gold serisinden,bana gönderilmiş olan 5 renk tekli farı göstereceğim :) Ben farların pigmentasyonunu ve yapılarını gayet beğendim. Önce bir toplu görünüm alalım :


Dediğim gibi bende şuan 5 rengi var. Bunlardan 2 tanesi Monoshadow,3 tanesi de Eyeshine kategorisinden ve sadece 1 tanesi mat,geri kalan sedefli.

Minnacık fara ayna koymuş olmaları da ayrıca hoşuma gitti :) İlk kez bu kadar küçük bir farda ayna gördüm hehehh.. Ayrıca ambalajlar yine Gold adına yaraşır şekilde altın rengi ve gayet havalı. Bendeki renkler :
- 505 : Rengini gayet iyi veren mat bir siyah
- 504 : Metalik,sedefli bir füme
- 103 : Sedefli uçuk pembe
- 104 : Harika,çok canlı sedefli bir çivit (?) mavisi (favorilerimden:)
- 102 : Yine harika bir sedefli,bordomsu mürdüm (en favorim)


Flaşsız ve flaşlı swatchlara gelecek olursak .. Farları herhangi bir baz üzerine uygulamadım.Direk tende verdikleri renk bu şekilde. Yapılarını çok beğendim,yumuşak ve kolay sürülüyorlar. Tozutma yapmadılar. Mürdüm olanı bir kez kullandım ve kalıcılık konusunda da çok başarılı buldum.Concealer+pudra bazı üzerine saatlerce bozulmadan gözümde kaldı ;) Maviyi de en yakın zamanda kullanmak niyetim :)


Gold serisi tekli farlar ve diğer Catherine Arley ürünlerine catherinearley.com dan ulaşabilirsiniz ;) Farların normal fiyatları 7/8 tl. ama şuan sitede harika bir indirim var ve 4.20/4.80e düşmüşler. Tüm ürünlerde hemen hemen %50 indirim mevcut arkadaşlar. Ben dün siparişimi verdim 6 parça ürün aldım. Gold serisi rujları ve tekli farları tavsiye ederim. Ojelerde de indirim var ayrıca,bakmadan geçmeyin derim :)



0 yorum:

Yorum Gönder