13 Haziran 2014

Essence - Over the rainbow


   Son aldığım ve yeni renklerden olduğunu düşündüğüm Essence oje ile burdayım ;) Ojenin rengi ve adı çok uyumlu bence. Adını çok sevdim ayrıca,bana "Somewhere over the rainbow" şarkısını hatırlattı. Bilmeyenler linke gidebilir. Wizard of Oz'da Judy Garland'ın söylediği şarkıdır,çok severim :) Neyseee gelelim ojemize .. Ben rengi çok beğendim,böyle büyülü,masal dünyası rengi gibi geldi bana hehehh .. Biraz yanardönerli bir renk. Duochrome demek istiyorum ama fotolarken duochromeluğunu göstermedi hiç :/ Lila-mavi karışımı bir renk kendisi ve 2 katta rengini iyi verdi. İlk 3 fotoğraf gün ışığında ve flaşssız,geri kalanlar flaşlıdır.









1 yorum:

Anıl Ayşe Kara dedi ki...

Ben de aldım bu renkten daha surmedim hic yarin kullanayim bari^.^

Yorum Gönder