02 Haziran 2014

Catherine Arley Gold ve Silky touch serisi rujlar

 
  Catherine Arley'in yakında çıkacak olan Gold serisi ve hali hazırda burada satışta olan Silky touch serisi rujları ile buradayım. Fikir edinebilmeniz açısından swatchları ve yorumlarım bu yazıda olacak ;) Bana toplamda 2 seriden 8 ruj gönderildi. 

  Öncelikle yakında sitesinde de satışa girecek olan Gold serisi rujlarla başlayayım.Bana 3 rengi geldi. Seride kaç renk var ve fiyatlar ne henüz bilmiyorum ama sitesini takipte olursanız öğrenebilirsiniz . Seri adından da belli olacağı üzre,ambalajlar da altın rengi ve çok şık,havalı ! Ben altın renk sevmeyen bir insan olarak ambalajları cidden beğendim. Özellikle de alt fotolarda göreceksiniz,kapaklar çevirerek açılıyor.Bu durum,çantada açılmamasını da sağlıyor :) Ben ilk kez böyle bir ruj ambalajı gördüm açıkçası.


Bana gelen renkler ve swatchları ise bu şekilde .. Yapılarını gayet beğendim. Rahat sürülen,nemlendirici bir yapıları var ama öyle çok yumuşak olan tarzda değil. Bulaşıp,bozulmayan tarzda bir nemlendirmeleri var. Özellikle 207 noyu çok beğendim ve kendime yakıştırdım.Bir önceki yazımdaki makyaj videomda bu ruju da dudağımda görebilirsiniz. Kalıcılık olarak da yeterli diyebilirim.



Şimdi geldik eski serilerden Silky touch rujlara :) Bunlardan da 5 renk gönderildi bana. Yapıları Gold serisi rujlara benziyor,tam olarak aralarındaki farkı çözemedim. Kalıcılıkları ve nemlendirmeleri yine gayet iyi. Hatta fazla kalıcı olduklarını söyleyebilirim. Elimin üstündelerken yıkadım,sabunla ovaladım zor çıktı :) Kalıcı rujları sevenler bu seriye bir göz atabilir.Renk seçenekleri de oldukça fazla. 


Özellikle en soldaki 2 renk hoşuma gitti. Soldaki değişik,tatlı bir ton her ne kadar bana pek yakıştığını düşünmesem de :) Onun yanındaki 616 ise yukarıda beğendiğim dediğim 207nin 1 ton açığı gibi geldi bana. Bu ton rujların saçlarımla uyum sağladığını farkettim.


Silky touch rujlara ve diğer Catherine Arley ürünlerine, yukarıda verdiğim linkten ulaşabilirsiniz. Gold serisi ise yakın zamanda sitede satışta olacakmış. Catherine Arley ve Dilek hanıma buradan tekrar teşekkür ederim :)




0 yorum:

Yorum Gönder