05 Haziran 2014

Aliexpress ayakkabı alışverişim


   Geçtiğimiz ay yine Aliexpress'ten bir alışverişim oldu. Ebay gibi Aliexpress'e de taktım son zamanlarda biraz :) Bu seferki ayakkabı idi. Bot şeklinde ama yazlık sandalet modeli. Topuklar da şaşırmayacağınız üzre kalın ve platformlu :)) Tam benlik yani. Bu tarz modeller herkesin zevki değil biliyorum ama ben eskiden beri böyle kalın kaba topukları çok sevmişimdir. Kışın bu tarz bir bot alamayınca ben de yazlık alayım dedim ve bu fıstıkları aldım. Aldığım dükkan ve diğer ürünleri için şuraya ışınlanabilirsiniz ;) 100lerce çeşit ayakkabı var,açıkçası bunu seçmekte baya zorlanmıştım çünkü bu tarz topukları olan sürüyle harika model mevcut. Almak isteyenlere,seçim konusunda kolay gelsin diyorum :))

  Bunlar 31-32 dolar gibi birşeydi.Bence Tr.de bulunmayan böyle orijinal bir model için süper fiyat :) Numara konusunda da birşeyler söylemek istiyorum.Ben normalde 37 giyiyorum ama önü açık,sandalet tarzı modellerde 36 da oluyor. Bu ayakkabıları 6 numara aldım ki bu da 36ya denk geliyor. Kapalı ayakkabı ve botlarda 6,5 no alıyordum yurtdışı alışverişlerimde ve tam geliyordu ama bot ise 7 de aldığım oluyordu. Biraz karışık aslında bu no konusu. Ben size şunu diyim,yarım no büyük alabilirsiniz ;)



Yanları kalın şeffaf bir tül gibi transparan.. Ön platform 4 cm,topuk ise 9 cm. Yani 5 cm.lik bir topuk hissediliyor,gayet rahat. Ayrıca hiç de göründüğü gibi ağır bir ayakkabı değil, aksine çok hafif ve yumuşak. Bir an önce giymek istiyorum,skinnylerle güzel olacağını düşünmüştüm alırken :) Ayakkabılar bana tam 1 ayda ulaştı,tabi bu süre herkeste aynı olmayabiliyor. 3-4 haftada geliyor normal şartlarda. Ben gayet memnun kaldım.






0 yorum:

Yorum Gönder