03 Mayıs 2014

MUA Smokin palette


  Geçtiğimiz ay Mua'nın kendi sitesinden bir alışverişim olmuştu hatırlarsınız :) Tüm dünyaya kargo ücreti 1 pound idi sadece 1 gün için,ben de kafama taktığım paleti almak için vermiştim siparişi.İşte bu tanıtacağım palet o palet oluyor efenim ;) Mua Smokin palette,hakkaten de smokin !! Kullanmadığım zamanlarda bile alıp alıp bakıyorum yani o derece <3 Aşığım renklerine,hepsi de benim kullanacağım renkler.İçinde beğenmediğim tek bir renk yok . Bu palet bana 30 tl.ye gelmişti,bence süper ! Pigmentasyon harika,toz toz olma pek az (diğer klasik Mua paletlere göre). Parmağınızı değdirdiğiniz anda renk geliyor ve mat renklerde bile renk veriş çok iyi. Hemen geçelim o zaman fotoğraflara ...

   Farların hepsinin isimleri var. İlk fotoda görebilirsiniz ;) Çok hoş oluyor bu paletlerde farlara isim verme olayı hihihii.. Renklerin muhteşemliğine bir bakın ! Aşığım a dostlar ! :) Palette 10 renk var ve 4 tanesi mat. Hem doğal ton hem de canlı ve koyu ton farlar mevcut.Daha ne olsun di mi ? Her türlü makyajı bu paletle yapabilirsiniz,hatta kısa süreli tatillere tek bu paleti alıp gidebilirsiniz de bana kalırsa :) Bu palette ayna yok ama yumuşak yapılı siyah bir göz kalemi mevcut.



Bunlar üst sıra swatchları.. Herhangi bir baz olmadan uyguladım. Gün ışığında ve flaşsız çekim. Mat renklerin pigmentasyonuna bir bakın ! Yapıları yumuşak ve kolay sürülebilir.


Alt sıra swatchları .. Yeşil far pek sevmeyen biri olarak,bu yeşil tonuna bayıldım tek kelimeyle ! Uygun bir makyajda kullanmak için can atıyorum :)) Paletin Mua'nın sitesindeki satış fiyatı 7 pound idi yanlış hatırlamıyorsam. Ayrıca pakedim kargoya verildikten 1 hafta sonra elime sorunsuz ulaştı. Riske atıp sipariş vermek isteyenlere duyurulur ;)





0 yorum:

Yorum Gönder