27 Mayıs 2014

Flormar'dan yeni koleksiyon "Color Madness" !


  Flormar gün geçtikçe bizleri şaşırtmaya devam ediyor :) Bugün sürpriz bir şekilde elime geçen paketle,yeni koleksiyonun farkına varmam bir oldu . Yaza uygun,rengarenk,cıvıl cıvıl ürünlerden oluşan,adı gibi "Color Madness" bu koleksiyon :) Renkli makyajları,renkli rimel,far ve rujları sevenler için çok güzel bir koleksiyon olmuş bence. Çok da tatlı bir makyaj çantası içinden çıktı ürünler.Etrafı da rengarenk kurdele ve kağıtlarla sarılıydı,resmen içim açıldı . Bakalım bana neler gelmiş ..


  Gördüğünüz gibi kutular bile çok tatlı,rengarenk ! Ambalajlara ise bayıldım .Bu koleksiyonda rengarenk terracotta farlar,kalem rujlar,renkli rimeller,biraz çılgın takma kirpikler var :)
 

Bana gelen renkler ise bunlar.. Farlar çok güzel,iyi hoş ama maalesef yine şansıma hiiiç kullanamayacağım renkler geldi :( Hele altın rengi en sevmediğim tondur,bilen bilir beni. Yeşil hadi bir derece,hafif şekilde yazın sürülebilir.Rimellerden ise siyah ve fuşya olan gelmiş.Fuşya demişler gerçi ama bildiğiniz açık pembe :) Onun tonu da pek hoşuma gitmedi açıkçası ama ikisini de denedim hemen bugün.Yakında yazısı gelecek ,beklemede kalın ! Kalem ruja ise çok şaşırdım.Kalem ruj çıkaran ilk yerli firma Flormar oldu sanırım. Renk seçenekleri de baya canlı tonlar,mercanlar,kırmızı ve pembeler var. Onun da tonu maalesef bana uymadı,napalım artık kısmet ..


Yeni koleksiyona ve fiyat bilgilerine Flormar'ın sitesinden ulaşabilirsiniz ;) Rengarenk bir yaz sizin olsun !




2 yorum:

mor rimel dedi ki...

Gerçekten oldukça renkliler :o
Ben de makyajda çok cesur olamayanlardanım.
Sanırım daha çok genç kızlara yönelik bir koleksiyon hazırlamışlar bu kez

Junkhead dedi ki...

mor rimel,aynen canım ben de seneler önce daha renkli makyajlar yapardım ama sanırım yaş ilerledikçe duruldum :)) Artık en renkli mor ve mavi farlar kullanıyorum,onlar da aşırı cart tonda olmuyor . Ama çok var renkli makyaj sevenleri,onların hoşuna gidecek bir koleksiyon olmuş.

Yorum Gönder