13 Mayıs 2014

Flormar Jelly Look - Coral red

   Flormar'ın son çıkardığı oje serilerinden olan Jelly Look'tan Coral red bu yazımın konusu :) Ojeye diyecek pek sözüm yok. 2 kat sürdüm ve şişedeki rengi aldı.Yapısını beğendim,kuruma hızı orta diyebilirim. Yalnız renk of off renk diyorum :D Arkadaşşş,bir oje bir insana bu kadar mı yakışmaaaaz ! :)) Bu ton ojeleri zaten hiç sürmem,ama tabi ki rengi merak edenler için sürmem farzdı,herşey sizler için . Bu ton turuncular beyaz tenlileri bildiğin bronz,esmer gösteriyor. Fotolarda pek kötü görünmemiş olabilir ama gözlerim hiiiç alışmadı bu renge,alışmaz da :) Bu ton sevenler ve yakışacağını düşünenler bakabilir,çünkü değişik bir turuncu tonu. İlk 2 foto gün ışığında, geri kalanlar flaşlı çekim.









1 yorum:

Gulsah Meral dedi ki...

Ya niye ki çok hoş durmuş. Ben beğendim.

Yorum Gönder