27 Nisan 2014

Golden Rose rich color - 35 & Magic color - 307 birlikteliği


  Arkadaşlar öncelikle hepinizden özür diliyorum,buaralar hem blog hem youtube kanalımı biraz boşladım biliyorum. Üşengeç bir insan olmanın getirileri işte (böyle de kendini bilen bir insanım:)) Son kullandığım oje kombinimi paylaşacağım sizle. Tırnaklarım en uzun dönemini yaşarken ve siyah ojeyi özlemişken sürmek istedim.Üzerine de biraz hareket katmak amacıyla Magic color müthiş 307 rengiyle her elimde de 2şer tırnağıma rastgele çizikler attım. Magic color ın mor-mavi yanar döner ışıltıları,siyah oje üzerinde harika durdu bence,bayıldım ! <3 :) Tırnaklarım kırılacak diye korktuğum için,maalesef bu ojeleri sildikten sonra hafif kısaltacağım .Neyse ki çabuk uzuyor,sorun yok :) Hepimizin de tırnakları sağlıklı olsun,hiç kırılmasın diyor ve şimdi fotolara geçiyorum .. Son 2 foto flaşlı,geri kalan gün ışığında flaşsız . Buarada ojeleri sürmemden sonraki 2.gün çektim bu fotoları,o yüzden hafif bozukluklar gözünüze çarparsa lütfen kusura bakmayın.












0 yorum:

Yorum Gönder