08 Nisan 2014

Golden Rose matte velvet ruj - 20


 Golden Rose'un birkaç ay önce çıkardığı mat ruj serisinde en çok en koyu renk olan 20 noyu merak ediyordum. Şaşırabilirsiniz burada evet, nude tonları değil en koyu renk olan bordoyu merak ettim :)) Mağazalarda 20 noyu bulamayınca,ben de swatchları araştırıp,inceleyip Golden Rose'un internet sitesinde stoklara girince sipariş verdim 2 parça şey daha ekleyerek. Aldıktan sonra 1 kez akşam ailemle yemeğe giderken sürdüm ve yapısını,kalıcılığını çok sevdim. Kalıcılığı beni baya şaşırttı diyebilirim. Yemek yiyip,kola içtiğim halde dudağımda ruj varmış gibi hala renk duruyordu. Ayrıca dudaklarda yayılıp,bulaşmaması da hoşuma gitti. Velvet matte rujlar sitesinde 13.25 tl.ye satılıyor.







4 yorum:

Aysun dedi ki...

bende kiosklarda arayıp bulamayıp en sonunda internet sayfasından sipariş vererek almıştım.
Kalıcılığı diğer markalara göre kesinlikle çok fazla ama bir yerden sonra çizgi şeklinde kalmasına sinir oluyorum.
arada sırada yenilemek lazım :)

Sevgiler..

7-24makyaj dedi ki...

sana bence en en çok yakışan tonlardan birisi de bordo kuzum! bu da acayip güzel olmuş, daha sık kullan lütfeen:)

Junkhead dedi ki...

Aysun, aynen kalıcılık çok iyiymiş.Bende çizgi şeklinde kalmadı da,böyle rujum çıkmış ama başka ton bir ruj varmış gibi kaldı dudağımda :))

Ayseliim,sağol muckk :-* Evet ya ben yakıştırıyorum kendime,alışacağım inş.Bu ruju da baya sevdim :))

senem sefa dedi ki...

waow çok şahane bir renk!! bayıldımmm

Yorum Gönder