14 Nisan 2014

Aliexpress takı alışverişim

 
   Birkaç aydır Aliexpress'e takmış vaziyetteyim arkadaşlar :) Beni instagram'dan takip edenler de bilir zaten . Son alışverişlerimden biri de bu takılar içindi. Çok çok ucuza,çok farklı modellerde ve her zevke uygun takı bulabilirsiniz Aliexpress'te . Şimdiye kadar bir sorun yaşamadım,bir kere güneş gözlüğümün farklı renk yollanması haricinde.Paketler hep elime ulaştı 2 hafta-1 ay süresi içersinde. Hal böyle olunca alışverişlere devam ettim,ediyorum.Daha önce de bir takı alışverişim olmuştu,bu da 2.si oldu. Yine zevkime uygun,çok uygun fiyata ciciler aldım :)) Satıcıyı merak edenleri ise buraya alayım. Buarada takıların çoğu 1 dolardan bile az :D Sonuç olarak 18 parçaya 17 dolar ödedim .Bir miktardan sonra kargo ücretsiz oluyor,ya 10 ya 15 dolardan sonra. Eğer o miktardan az şey alırsanız da ufak bir kargo ücreti de ödüyorsunuz.



Bu fotoda sol ve sağdaki yüzükler favorim oldu,bayıldım ! <3 Yüzüklerde çoğu standart ölçüde oluyor arkadaşlar.Alacağınız zaman lütfen ona dikkat edin.Benim parmaklarım ince olduğundan aldığım yüzükler genelde tam geliyor.İşaret parmağıma takıyorum daha çok ama dar gelenleri de yüzük veya orta parmağıma takabiliyorum :) Ayarlanabilir olanlar da var tabi ama dediğim gibi çoğunluk 6,5-7 no ölçülerinde.


Bu yüzüklerden 2şer tane almıştım biri arkadaşıma olmak üzere ama maalesef kertenkele yüzükleri gümüş renk seçtiğim halde altın rengi yollamışlar ki altın renkten ne kadar nefret ettiğimi çoğunuz bilir :) Ama çok uğraşmak istemedim ucuza aldığım için.Böyle kaldılar artık bakalım ..


Baya da küpe aldım hihihii :)) Kurt kabartmalı olana bayıldım desem yeridir. Siyah olan da çok hoş duruyor :)


Bunlar da başka küpeler :)) Bazılar tek satılıyor o yüzden tekler fotolarda .


Bu bilekliğin de 2 küsur dolar gibi komik bir fiyatı vardı,anneme aldım. Hiç de ucuz durmuyor,ben de beğendim :)







2 yorum:

Dilek Türk dedi ki...

Ben baya kıyafet alışverişi yapmıştım bir ara Aliexpress'ten, sonra sıkıldım :D beden ölçüleri tutmuyor, tutsa da kolları falan kısa oluyor çünkü. bir kazak aldık mesela beden tam ama kolları bir hayli kısaydı :D ben de modeli öyle diye inandırdım kendimi ama değil tabi :D

Takılar çok güzel bu arada güle güle kullan ;)

senem sefa dedi ki...

bende alışveriş yapmıştım buradan :) takılara hiç bakmamıştım onlarıda bir inceleyim. güle güle kullan canımm

Yorum Gönder