31 Mart 2014

SABUN MANYAĞI (Azıcık gülelim:)

  



  Arkadaşlar,bunu seneleeer öncesinden pcde saklamışım.Çünkü çok gülmüştüm :) İyi ki de saklamışım,okuyunca yine güldüm. Çok sinir bozucu ama çok da komik bir olay . Sizle de paylaşmak istedim. Lütfen "ayy çok uzunmuş" demeden sonuna kadar okuyun (ben de aşırı uzun şeyleri okumayı sevmem,ama bunda tavsiye ederim okumanızı). Hadi bakalım :)))


>>Şehir efsanesi mi, gerçek mi, bilmiyorum. Rivayete göre, aşağıdaki 
>>yazışmayı 
>>otel müdürü Sunday Times?a yollamışmış. Londra?da bir otel 
>>müşterisiyle 
>>çalışanlar arasındaki notlu yazışma... Şöyle : 
>> 
>>Sayın temizlik görevlisi, 
>> 
>>Banyodaki tuvalet masasına o küçük sabunlardan bırakmayın lütfen. 
>>Kendi 
>>sabunum var. Ayrıca banyodaki lavabonun üzerinde duran 6 küçük 
>>sabunla 
>>duştaki 3 tane sabunu da lütfen geri alın. Beni rahatsız ediyor. 
>> 
>>Teşekkürler, 
>> 
>>S.Berman 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın 635 numaralı oda misafirimiz, 
>> 
>>Ben sizin her zamanki oda hizmetliniz değilim, kendisi haftalık 
>>izinde, 
>>perşemde dönecek. İsteğiniz üzerine duşdaki 3 sabunu aldım. 
>>Lavabonun 
>>üzerinde duran ve sizi rahatsız ettiğini söylediğiniz 6 sabunu da, 
>>ne 
>>olur ne olmaz, fikir değiştirirsiz diye, lavabonun üzerindeki kağıt 
>>mendillerin yanına koydum. Ayrıca, tuvalet dolabına da 3 tane yeni 
>>sabun 
>>koydum, çünkü otel müdüriyetinin talimatı böyle, her gün 3 sabun 
>>bırakmamız 
>>gerekiyor. 
>> 
>> 
>>Memnun olacağınızı umarım. 
>> 
>>Katy, oda temizlik görevlisi 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın temizlik görevlisi, 
>> 
>>Umarım siz benim HER ZAMANKİ oda görevlimsinizdir. Anladığım 
>>kadarıyla 
>>Katy size benim bıraktığım nottan bahsetmemiş, küçük sabunlarla 
>>ilgili 
>>notumdan. Bu akşam odama geldiğimde lavabomun yanına 3 tane daha 
>>sabun 
>>bıraktığınızı gördüm. Otelde 15 gün kadar kalacağım, onun için 
>>kendi 
>>sabunumu getirdim, lavabodaki 6 sabunu istemiyorum. Traş olurken 
>>rahatsız ediyor beni, dişimi fırçalarken filan... 
>> 
>>Kaldırırsanız memnun olurum. 
>> 
>>S.Berman 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Mr.Berman 
>> 
>>Ben çarşambaları izin yapıyorum. Onun için, ben yokken yerime bakan 
>>arkadaş, 
>>otelin talimatı gereği, odanıza 3 sabun daha koymuş. Lavaboda duran 
>>ve 
>>sizi rahatsız eden 6 sabunu alıp, duştaki sabunluğa koydum, sizin 
>>kendi 
>>sabununuzun yerine. Sizin sabununuzu da, kolaylık olsun diye, 
>>tuvalet dolabına 
>>koydum. Ayrıca, otelin ikramı olan 3 yeni sabunu da tuvalet 
>>dolabına koydum. 
>>Başka bir isteğiniz olursa lütfen söyleyin. 
>> 
>>?Her zamanki? oda görevliniz Dotty 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Mr.Berman 
>> 
>>Mr.Kensedder, Genel Müdür Asistanımız, oda hizmetçisinden 
>>şikayetiniz 
>>olduğunu iletti. Ben de talimat vererek odanıza bakan temizlik 
>>görevlisini 
>>değiştirdim. Özürlerimizi kabul edeceğinizi umarım. Başka bir 
>>şikayetiniz, 
>>talebiniz olursa, şahsen emrinizdeyim. Dahili numaram (sabah 8 
>>akşam 5 arası) 
>>1108. 
>> 
>>Elaine Carmen, Kat sorumlusu 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Ms.Carmen 
>> 
>>İş yerimden sizi aramam mümkün değil. Sabah 7.45?te otelden ayrılıp 
>>akşam da 
>>17.30-18.00 arasında döndüğümden size ulaşamadım, Mr.Kensedder?e 
>>müracaat 
>>ettim. Sabun problemimi ona aktardım. Odama verilen yeni temizlik 
>>görevlisi 
>>beni yeni gelen bir müşteri zannetmiş olmalı ki, her gün odaya 
>>bırakılan 
>>3 sabunu duştaki sabunluğa bırakmakla yetirmemiş, ecza dolabına da 
>>3 tane 
>>bırakmış. Yani otelinizde kaldığım 5 günde 24 tane küçük sabunum 
>>oldu. 
>>Bunları niye aldırmıyorsunuz? 
>> 
>>S.Berman 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Mr.Berman 
>> 
>>Oda temizlik görevliniz Katy?ye artık sabun bırakmaması ve mevcut 
>>sabunları da alması için talimat verildi. Size başka bir faydam 
>>olursa 8?le 17 
>>arasında 1108?den arayabilirsiniz. 
>> 
>>Elaine Carmen, Kat sorumlusu 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Mr.Kensedder 
>> 
>>Kendi getirdiğim sabunu almışlar. Banyoda ne kadar küçük sabun 
>>varsa 
>>alınmış, benim sabunum da dahil. Dün akşam geç geldim, kattaki 
>>temizlikçi 
>>çocuktan yardım istemem gerekti, o da bana 4 tane kolonyalı mendil 
>>bulabildi ancak. 
>> 
>>S.Berman 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Mr.Berman 
>> 
>>Kat sorumlusu Elaine Carmen ile görüştüm, sizin sabun sorununuzla 
>>ilgili olarak. 
>>Temizlik görevlilerine odalara her gün 3 sabun koyulması talimatı 
>>verilmiş 
>>olmasına rağmen, sizin odanızda nasıl olur da bir tane bile sabun 
>>yok, anlayamadım. 
>>Sorun derhal giderilecektir. Çok özür dilerim. 
>> 
>>Martin L.Kensedder, Genel Müdür Asistanı 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Ms.Carmen 
>> 
>>Tanrı aşkına odama 54 tane küçük sabunu kim koydu? Dün odama 
>>döndüğümde 
>>tam 54 tane sabun buldum. Ben 54 tane küçük sabunu ne yapayım? 
>>Ama kendi sabunumu istiyorum. 
>>Başıma gelene bakın, kendi sabunum yok, istemediğim halde 54 tane 
>>küçük 
>>sabunum var. Sabunumu ve sabunluğumu verin, başka bir şey 
>>istemiyorum sizden. 
>> 
>>S.Berman 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Mr.Berman 
>> 
>>Banyoda çok sabun var diye şikayet ettiniz, ben de kaldırttım. 
>>Sonra 
>>Mr.Kendesser?e sabunlarım yok diye şikayet ettiniz, ben de şahsen 
>>ilgilenerek 
>>sabunlarınızı yerine koydum. Odanızdan kaldırılan 24 küçük sabunla, 
>>her 
>>gün koymak zorunda olduğumuz 3 sabunu odanıza bıraktım. Kolonyalı 
>>mendiller hakkında bir bilgim yok. Bu arada, oda görevlisi Kathy 
>>benim 
>>sabunları koyduğumu bilmediği için, 24 sabunla 3 tane de yeni 
>>sabunu o da odanıza koymuş. 
>> 
>>Otel müdüriyetinin müşterilere sabun kutusu vermesi gerekir diye 
>>size kim 
>>söyledi, bilmiyorum. Ama ben bir tane fildişi sabun kutusu buldum, 
>>banyonuza koydum. 
>> 
>>Elaine Carmen 
>> 
>>* 
>> 
>>Sayın Ms.Carmen 
>> 
>>Size odamdaki sabunların bir envanterini çıkarayım bari. Bugün 
>>itibariyle odamdaki sabun vesaire mevcudu şöyle: 
>> 
>>- Lavabonun üzerinde, tuvalet dolabının altında 4?lü 4 sıra ve 2?li 
>>bir 
>>sıra halinde 18 tane sabun 
>>- Kleenex kutusunun üzerinde 4?lü iki sıra ve 3?lü bir sıra halinde 
>>11 
>>tane sabun 
>>- Başucu masamda 3 tane kolonyalı mendil ve 4?lü 2 sıra halinde 8 
>>sabun 
>>ve fildişi sabun kutusunda da 4 tane daha 
>>- Tuvalet dolabında 4?lü 3 sıra ve 2?li bir sıra halinde 14 sabun 
>>- Duştaki sabunlukta iyice yumuşamış 6 sabun 
>>- Duş kabininin kuzeydoğu köşesinde kullanılmış bir kolonyalı 
>>mendil 
>>- Duş kabininin kuzeybatı köşesinde 3?lü 2 sıra halinde 6 sabun 
>> 
>>Lütfen Kathy?ye söyleyin, odamı temizlerken sabunların düzenini 
>>bozmasın 
>>ve iyice tozunu alsın. Ayrıca, üstüste 4?ten fazla koyulunca 
>>sabunlar 
>>devriliveriyor, söyleyin bilsin. 
>> 
>>Bundan sonra koyacağınız sabunlar için size pencerenin pervazını 
>>öneririm. Hâlâ boş duruyor. 
>> 
>>Bir şey daha, kendime bir sabun, bir de sabunluk satın aldım. 
>>Karışıklığa mahal vermemek için otelin kasasına kapadım. 
>> 
>>S.Berman 

7 yorum:

mor rimel dedi ki...

Yemin ediyorum karnım ağrıdı gülmekten.
Ufacık bir sabun bunca şeye yol açmış hahahahah
Elaine'e de koptum.
"Sabun çok dediniz kaldırttım. Şimdi de sabun yok diye şikayet etmişsiniz" :p

Buna benzer bizde de bir bayram tebriği hikayesi vardı hiç okudun mu?
Ona da dakikalarca gülmüştüm, karnım ağrımıştı

Junkhead dedi ki...

mor rimel,hahaa çok fena di mi yaa :))) 10 senedir falan duruyor bu herhalde pcmde,gözümden yaş gelmişti ilk okuduğumda gülmekten :D O bayram tebriğini sanki hayal meyal hatırlıyor gibiyim ama emin olamadım .

Shiva dedi ki...

Çok iyiydi yaa =)) en cokta adamın kendi sabunununda alındıgında koptum ben =)) bu yazışma daha da uzar giderdi de adam son noktayı koymus kasaya koyarak =))

supercellma dedi ki...

ahahahahahah sesli güldümm laynnn :D:D bu neee :D:D adam yememiş içmemiş üşenmemiş mail atmış :D psiko mudur nedir :D bu boktan salı gününde pek iyi oldu bu post, teşekkürler şekercim :*

Asli Yuzgul dedi ki...

Hahahahahhaah ayy gerçekten çok güldüm yahu :)))

Sabah sabah güzel eğlendirdiniz beni yazınızla :))

Sabun cennetine düşse bu kadar sabun bulamaz adam :))

Nilgün Komar dedi ki...

harika ya ... :)))

Junkhead dedi ki...

Shiva, aynen kendi sabunları alındığında ve son notlarda koptum en çok :))

supercellma, hahaa :D Çok güldüm paylaşayım dedim valla,sevindim güldürdüğüme :)) Mail atmamış canım bunlar oteldeki notlaşmalar. Notları yazıp otel odasına bırakmışlar böyle karşılıklı sanırım :)))

Asli Yazgul, hehehh sevindim :))) Aynen daha devam etse sabundan oda yaratacakmış adam :D

Nilgün Komar ,di mi ya :D

Yorum Gönder