28 Mart 2014

Mua kozmetik alışverişim :)

 
   Bu ay içinde MUA 'nın kendi sitesinden bir alışverişim oldu arkadaşlar .Bayadır aklımda olan ama kargo ücretinin yüksekliğinden dolayı alamadığım 2 paleti aldım ,çok mutluyum :)) Site,1 gün boyunca tüm dünyaya 1 pound yaptı kargo ücretini. Tesadüfen instagram hesaplarında gördüm bu haberi ve direk daldım tabi siteye. Özellikle Smokin paleti deli gibi istiyordum <3 Yanına da Pretty edgy paleti ve uç kısmını beğendiğim bir jel eyeliner fırçası ekledim. 62 tl.ye bu 3 parçayı almış oldum,çok da güzel oldu valla hiç pişman değilim. Bana göre dünyanın en güzel paletleri bunlar olabilir hihihii :P Renkler harika çünkü,hepsi de tam benlik !! Pigmentasyonlarını da çok beğendim,parmağımı dokundurunca direk rengi veriyorlar. Tanıtımlarını ve swatchlarını da ayrı bir postta yapacağım. Buarada pakedim jet hızıyla,beni şaşırtarak,siparişimden sonra 1 hafta içinde elimde oldu . Valla hiç beklemiyordum bu kadar hızlı :)) Buarada siteye özel olarak mesaj atıp belirttim,paket üstüne kozmetik yazmamalarını rica ettim ama kabul etmediler maalesef. Böyle birşey yapmaya izinleri yokmuş. Ama neyse ki sağ salim ulaştı elime :)









5 yorum:

mor rimel dedi ki...

Palet muhteşem. Bu renklere bayılıyorum.
Swatchları merakla bekliyorum, acaba pigmentasyonları nasıl?

Güle güle kullan canım

j.d. dedi ki...

Oh oh iyi denk getirmişsin kargoyu :D Güle güle kullan :*

Lale Osmanova dedi ki...

Mac.com.tr adresi açılmamışmıydı yeni?Açılışa özel ücretsiz kargo üstelik.Fiyatları daha mı ucuz orda?

Junkhead dedi ki...

mor rimel, çok sağol canım ;) Valla pigmentasyon gayet iyi ,ben çok sevdim <3

j.d.,aynen ya yakaladım bu sefer valla süper oldu,kaçıramazdım :)) Sağol canım !

Lale Osmanova,ne demek istediğini anlamadım.Mac ne alaka Mua alışveriş yazımda ??

Merve Çelik dedi ki...

Paletlerde ki renklere bayıldım .Ne makyajlar yapılır o renklerle :)

Yorum Gönder