31 Mart 2014

Catherine Arley ve Elite cicilerim :)


  Geçen hafta içinde Alfar Kozmetik'ten bana çok güzel bir paket geldi. Renkleri özenle,zevkime göre seçilmiş Catherine Arley ve Elite ojeler,Catherine Arley'in meşhur Silky touch pudrası ve Elite rimel vardı bu pakette. Hepsini de çok sevdim ! :) Özellikle ojelerin tamamen benim zevkime göre yollanmış olması beni çok şaşırttı ve mutlu etti. Belli ki blogumu incelemişler ve mor sevdiğimi anlamışlar :) 6-7 tane mor tonu oje eklemişler. Ayrıca açık renk oje sevmediğim içlerine doğmuş olacak ki hep mavi,mor,bordo,siyahlar koymuşlar <3 Kendilerine buradan da çok çook teşekkür ediyorum. Keşke her firma onlar gibi olsa. Bazı yerli firmalar maalesef bu konuda iyi değiller,bazıları maillere,mesajlara bile dönüş yapmıyor.

  Şimdilik 2 ojeyi ve rimeli denedim.Yazıları tek tek gelecek ;) Diğerlerini denemek için sabırsızlanıyorum .




Catherine Arley ürünlerine kendi satış sitesinden ,Elite ürünlerine de yine satış sitelerinden ulaşabilirsiniz ;)




 

2 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

elit canavarı D:DD

yabanmersini dedi ki...

Güle güle kullan canım, hepsi çok güzel görünüyor =)

Yorum Gönder