07 Mart 2014

8 mart indirim alışverişim

  Bildiğiniz üzre 8 mart indirimleri dün (6 mart) başladı arkadaşlar :) Ben ilk indirim günü koştum Gratis ve Watsons'a :)) İndirimler 9 mart pazar günü sona erecek. Ben kuruşu tükettiğim için 2.kez gidesim gelse de gidemeyeceğim. Aldıklarım yeter bu seferlik hehehh .. En güzel parça Gratis'ten Balm Jovi palet oldu tabi ki de. Çok fazla birşey almadım. Pamuk stoğum tamdı,o yüzden bayadır bulamadığım Benri asetonlarımı buldum,kaptım 3 tane. Bu asetondan vazgeçemiyorum. 2 tane yedeğim vardı,azalınca bunları da aldım hemen :) Bakalım neler almışım ..

   The Balm'dan tek bir palet alacaktım. Balm Jovi ya da Balm Voyage olacaktı. İlk hangisini görür,bulursam onu alayım dedim ve Jovi'yi buldum :) 2. girdiğim Gratis'te Voyage da vardı. O da artık bir dahaki indirime hihihii :)) Balm Jovi 35 tl.ye geldi bana,süper oldu bence.


Watsons'tan sadece bu 3 parçayı aldım :) I love serisinin yeni çıkan lip balmlarından Choco mocha lala olanı aldım,kokusu kurabiye gibi. Asıl amacım Coconut&cream vücut spreyinden almaktı ama girdiğim Watsons'ta göremedim maalesef. Umarım bir dahaki gidişimde gelmiş olur da alırım çünkü o seri kokusuna aşığım <3 :) Stay matte pudrayı da hep merak ediyordum. 7-8 tl.ye gelince alayım dedim,umarım rengi cildime uyar. Hepimiz de aldıklarımızı güle güle kullanalım arkadaşlar ;) 





5 yorum:

merve aydın dedi ki...

gule gule kullan canım:)

ZeynepG. dedi ki...

Ben de aynı paletten aldım kullandım bile hemen :)) güle güle kullanalım. Keşke paleti alıp çıksaydım sadece. Kasaya gelince kalp krizi geçiriyordum. :-/

ceyda byjade dedi ki...

Güle güle kullan Balm Jovi yi yedeklesem mi diye düşünmüştüm ama kalmamıştı.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Güle gle kullan tatlııım

Junkhead dedi ki...

merve aydın,sağol canım ;)

Zeynepcim, iyi yapmışsın sen de,güle güle kullanalım :)) Ben daha kullanmadım ama yakındır :) Öbür indirimde bir palet daha alabilirim hihihii..

ceyda byjade, sağol canım ;) Koca palet yedeklenir mi yahu,önce bi bitir :D

мaᖱaмe кoкoş, sağol canıım ;)

Yorum Gönder