20 Şubat 2014

Büyüüük karışık kozmetik alışverişlerim

   Son zamanlarda baya kozmetik alışverişi yapmışım :) Bunların bir kısmı indirimlerden. Karışık ve birikmiş bir şekilde bu postta göstermek istedim. Şu şurdan,bu burdan diye pek ayırmadım.Karışık şekilde fotoğrafladım,umarım kusura bakmazsınız .Özellikle merak ettiğiniz bir ürün olursa sorabilirsiniz ;) Bakalım neler neler almışım ..

   Bunlar en son (dün) aldıklarım.Rossmann ve Yücel Parfümeri'den karışık alındı. Isana duş jelinin kokusuna hasta oldum,gördüğünüz an alın derim ;) Siyah orkide kokusuymuş. 


Ojelerden soldakini anneme aldım.Ondan daha önce alıp kendime yakıştıramamış ve anneme vermiştim.O da çok sevince,yedek olsun diye bir daha aldım. Diğerini de hep görüp almıyordum,bu sefer alayım dedim :) Beauty beats mor far ve Long lasting Bling bling kalem ise 3,5 tl.ye düşmüştü.Almasam ayıp olurdu.Farın renk ve pigmentasyonuna bayıldım buarada <3


Bunlar Gratis indiriminden ...


Son zamanlarda birçok saç ürünü almışım gördüğünüz gibi. Saçlarıma hacim katacak şeyleri denemeye çalışıyorum. Elidor saç hacimlendirici spreyden 1 tane bitirdim,memnun kaldım,tekrar aldım.Yeşil ambalajlı olan ise Watsons'tan aldığım Superdrug marka deniz suyu spreyi,henüz denemedim ama merak ediyorum. Lee Stafford hacimlendirini şampuanları ise Gratis indiriminde 11er tl.ye aldım.Elimdeki John Freida bitince bunu deneyeceğim,çok merak ediyorum :) Balmileri de sonunda buldum ve 2 çeşidini aldım.


   Bu kısım da baya karışık olmuş :) Ama Alix Avien ruj ve Neutrogena lip balm hariç hepsi de Gratis'ten alındı. %40 indirimde The balm Instain allıklardan Pinstripe'ı da aldım,mutluyum :) Houndstooth'u bayılarak kullanıyorum.Bunu da çok koyu kaçar sanıyordum ama öyle değilmiş ve aldım tabi ki.Bir de ufak uçlu crease fırçasını kaptım.


Bunlar da son zamanlarda aldığım ojeler. Flormar satin matte maviyi ve en sağdaki Pastel'i sürdüm bile.İkisinin de duruşu harika <3


Son olarak Yves Rocher kampanyasından aldıklarım. 1 hindistan cevizli,1 de vanilyalı duş jeli seçtim.Kod ile birlikte 10 tl.indirim geldi,kargo ücretsiz ve 2 tane de tam boy ürün hediye ettiler :) Toplamda 17 tl. vermiş oldum yani bu 4 parçaya.





8 yorum:

Tuğçe Ertürk dedi ki...

vuhuuu birsürü güzel şey alınmış, güle güle kullan canım :D
O duş jelinin kremini kullanıyorum bende, gerçekten çok güzel bir koku <3
şu şampuanları merak ettim, şu aralar iyi bir şampuan aramasındayım :(

mor rimel dedi ki...

Hepsini güzel günlerde kullan.
Alışveriş insanı çoooook mutlu ediyor :D
Yves Rocher jellerin kokusuna bayılıyorum.

Ben de bu aralar hacimli saçlara kafayı taktım. O yüzden saç ürünlerinin yorumlarını bekliyorum canım.

ceyda byjade dedi ki...

Güle güle kullan =)

Tuğçe Demir dedi ki...

İyi günlerde kullan :)

Junkhead dedi ki...

Tuğçe Ertürk,sağol canım valla birikti,ben de artık bir post yapayım dedim :) Çoğunu videolarda gösterdim zaten. Evet duş jelinin kokusu süper. Şampuan da iyi yorumlar almış,merak ettim bakalım :)

mor rimel,sağol canım ;) Valla öyle ya alışveriş kadınların terapisi :D Yves Rocher'lerin parfümü var bende zaten aşkla kullanıyorum uzun süredir.Duş jellerini de alayım dedim.Saç ürünleri hakkında yorumlarım gelecek.

ceyda byjade,sağol canım ;)

Tuğçe Demir,teşekkürleer ;)

Atolyekedi dedi ki...

Çok alakasız olacak özürdilerim ama kızlarağası vlog'unu izledim bayıldım memleket hasreti çeken biri olarak çok iyi geldi çokteşekkür ederim

Junkhead dedi ki...

Atolyekedi,çoook sağol canım çok mutlu oldum :))

Nilay Narta dedi ki...

Fotoğraflara bakınca ortak kullandığımız ne kadar çok ürün var sanki birlikte alışverişe çıkmışız gibi:)Bir gün tanışıp güzel bir terapi yapsak fena olmaz:))Tavsiye ettiğin duş jeli favorim oldu diyebilirim.Tüm aldıklarını güzel günlerde kullan :))

Yorum Gönder