03 Şubat 2014

Aliexpress alışverişim (fırça seti)

  Ocak ayı içerisinde yine 1-2 yurtdışı alışverişim oldu. Onlardan biri de,aliexpress ten aldığım bu cici mi cici mor fırça setiydi ;) Mor fırça setlerinde hep aklım vardı zaten,mutlaka bir gün almak istiyordum. Sonunda kararımı verip bunları seçtim. Kargom Çin'den geldiği halde 10 günde elime ulaştı ve baya şaşırdım . Öncelikle tabi ki bu fırçaların herhangi bir markası yok ama görüntüleri ve renkleri almama yetti. Ayrıca fiyatı da gayet uygundu. 22 dolardan 19 küsur dolara düşmüştü ben alırken. Satıcıya buradan ulaşabilirsiniz .

  Şirin bir fermuarlı çantanın içinde geliyor fırçalar. Toplu görünüm aşağıdaki gibi . Kaş fırçası hariç hepsi de kullanabileceğim fırçalar. Toplamda 11 adet fırça var.


Çantası da böyle birşey :) Seyahatlerde çok pratik olacağını da düşündüm. At bavula bütün fırçaların yanında . Ayrıca benim fırçalar hep ayrı ayrı alınmış fırçalardı,hiç setim yoktu. O yüzden de iyi oldu bu set .


Şimdi tüm fırçalara biraz daha yakından bakalım .. Pudra ve allık/kontür fırçaları. Geçen gün soldaki pudra fırçası ve sağdaki allık fırçasını kullandım makyajımda,gayet beğendim. Kılları tam ayarında yumuşaklıkta bence. Dökülme yapacak gibi de durmuyorlar.


Çeşitli far fırçaları. Ortadaki fırça favorim oldu. Onla da uygulama yaptım ve çok sevdim. Yumuşacık ve farı çok iyi alıyor.


Bunlar da ufak detaylar için bir fırça,ruj fırçası ve eyeliner fırçası .


Son olarak ise kullanmayacağım kaş fırçası ve fondöten fırçası. Fondöten fırçası da çok hoşuma gitti,onu bb cream süreceğim zamanlar kullanacağım :)


Ayrıca satıcı bana hediye olarak bu 2 fırçayı yollamış. Bunlar da gayet hoş fırçalar.Özellikle sağdakini baya beğendim. Kaşaltı ve göz pınarı far uygulamalarımda severek kullanacağımı düşünüyorum.



7 yorum:

Gülçin Sevde SARICIKLI dedi ki...

ben de pembe fırçaları gördükçe kıskanıyorum :)

güvenilir dükkan olursa almayı düşünüyorum. sizinkinin de süresi 10 gün, müthiş!
güle güle kullanın ;)

Aysegul Gureli dedi ki...

Canım benim fırçalara tam anlamıyla bayıldım,bir mor sevdalısı olarak:)İnstagramda siparişi ilk verdiğinde paylaştığın fotoyu gördüğünde direkt siteye girdim sipariş verecektim ama annemin ek kartının limiti çok yüksek olduğu için ve kendisi yurtdışı sitelerden özellikle,internet siparişi konusunda korkak olduğuiçin(kredi kartı nosu falan çalınırmıs diye korkuyor:)) sipariş veremedim:(( tabi kendi kredi kartı limitim dolu olmasaydı benden kaçmazdı bu güzellikler :D aklım kaldı resmen.bu fiyata bu kalite muhteşem gerçekten,görsellikleri de cabası.Güle güle kullan şekerim benim yerime de.öpüyorum,sevgiler...

*ssdesignbutik dedi ki...

mor mor ne güzeller güle güle kullan tatlım : )

Junkhead dedi ki...

Gülçin Sevde, teşekkürleer ;) Valla çok hızlı geldi ben de şaşırdım ve gayet memnun kaldım. Pembesi de var aynı bu setin,bak istersen satıcının dükkanına.

Ayşegülcüm, ben de bayılarak aldım ve bayılarak kullanacağım valla gayet iyiler fiyatına göre :)) Benim annem de aynı seninli gibi, birşey olur falan diye tırsıyor kullanamıyor kartını internet için :) Sen de alırsın belki daha sonra,kaçmıyor ya hehehh..

Senemcim çook teşekküür kaptım yine morları :)

j.d. dedi ki...

Ig'da görünce Özge setini bulmuş demiştim :) Güle güle kullan canım :*

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com

ebru köroğlu dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
Sevgiler,
Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

Yorum Gönder