06 Ocak 2014

Yılbaşı indirim alışverişlerim

  Biraz geç de olsa yılbaşı indirimlerinden aldığım kozmetik ürünlerini gösteriyorum sizlere bu yazıda ;) Aslında videosunu çektim,izleyenler olmuştur ama postunu da yazmadan olmazdı tabi ki. Bildiğiniz gibi Watsons,Gratis ve Rossmann yılbaşı indirimleri yaptı. Çoğu kişi (ben de dahil) bu indirimlerden hoşnut kalmadı. Ben Rossmann'ı şampiyon ilan ettim bu indirimlerde :) Çünkü en çok ürünü ordan aldım ve indirim oranı en iyi oradaydı. Şimdi neler neler almışım bir bakalım ..

   Ben Watsons'a adım bile atmadım . Gratis'ten ise 3 ürünle çıktım.Bir tanesi ,dayanamayıp kendime yılbaşı hediye olarak aldığım The Balm Shady Lady vol.2 palet :) <3 Of ooff diyorum . Bu palete aşık oldum resmen,daha önce almadığıma pişman oldum diyebilirim. The Balm'dan ilk ve tek paletim bu oldu. %40 indirimle 38 tl.gibi bir fiyata geldi. Bu hariç,1 Benri aseton,bir de Cettua burun bandı aldım Gratis'ten. Rossmann'ın Rival de loop indirimleri süperdi. %50 indirim vardı hem asıl seri hem de Young serisinde. Ben de daha önce hep arayıp,bulamadığım 9lu far paletlerini buldum ve kaptım. Sadece 3 tl.idi tanesi,şaka gibi değil mi :)) Pigmentasyonları da gayet yerinde fiyatına göre. Tek kötü yanları çok tozutuyor.Renkler harika .


Açık halleri :) Renklerin güzelliklerine bakın !


Rossmann'ın saç boyası indirimi de en sevindiklerimden oldu. Gratis ve Watsons benim saç boyamda indirim yapmadı :/ Ben de %50 indirimle Rossmann'dan aldım :P Uzun süredir kullandığım boya budur arkadaşlar .


Rival de loop ruj 57 noyu yedekledim,sevdiğim bir rujumdur kendisi. Essence ojenin rengi ilginç geldi diye aldım ama sürünce beğenmedim,annemin oldu :) Alix Avien'in yeni flakey ojelerini ise Yücel parfümeride buldum ve kaptııım . 1.25 tl.idiler ve 2 rengi daha vardı ilgilenenler için.En yakın zamanda deneyeceğim.


   Eco Tools concealer fırçası yine Yücel parfümeriden 8.75 tl.ye aldım ve iyi ki de almışım dedim. Bayıldım ! İlk kez concealer fırçası aldım,daha önce hep parmağımla uyguluyordum .Çok çok sevdim,tavsiye ederim :) Essence'in son koleksiyonundan da bu pudrayı istiyordum.Rossmann'a geldiğini görünce hemen aldım.Işıltılı pudra aslında ama ben aydınlatıcı niyetine aldım hiç aydınlatıcım olmadığı için :) 12 tl.gibi birşeydi.


Benim aldıklarım bunlardı arkadaşlar .Umarım herkes güzel şeyler alıp,indirimlerden yararlanmıştır.Güle güle kullanalım :)




2 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Güzel bir alışveriş olmuş iyi günlerde kullan

Nazlı Ece Kahraman dedi ki...

ya bende o boyayla boyadım koleston kor ateş kızılı,aşırı akmıyor mu :( nasıl yapmak gerekiyor havlular yastıklar tutruncu oluyor hep..

Yorum Gönder