29 Ocak 2014

Wet 'n wild Megalast Matte rujlar

  Bu postta size ülkemizde olmayan ama beautyjoint sitesinden temin edebileceğimiz meşhuuur Wet 'n wild mat rujlardan bahsedeceğim. Benim beautyjoint ten toplamda 4 alışverişim oldu.Son alışverişimle birlikte,elimde 3 tane oldu bu rujlardan. Hepsinin de swatchlarını göreceksiniz.

  Bendeki renkler soldan sağa sırasıyla Spiked with rum,Cinnamon spice,Cherry bomb. Renkler birbirine çok yakın gibi görünse de aslında değiller :) Zaten swatchlarda anlayacaksınız. Dudakta duruşları ise çok daha farklı. 


Spiked with rum ilk siparişimde aldığım ruj idi. Videolarımın birkaçında onu kullandım ve gayet hoşuma gitti. Hatta annem de çok beğendiği için,başka bir siparişimde aynından ona da aldım. İçinde biraz kahvelik olan koyu bir gül kurusu diyebilirim sanırım,hafif de bordoluk içeriyor.Bence baya değişik bir renk. Cinnamon spice ise Spiked with rum dan 1-2 ton daha koyu bir ruj.Renkleri çok yakın görünüyor biliyorum ama Cinnamon spice daha koyu duruyor dudakta ,hatta tam hayalimdeki mat bordo ruj gibi durdu :) Cherry bomb ise nette deli gibi incelediğim,hep aklımın kaldığı ve sonunda sipariş verip kavuştuğum renk . İçlerinde en koyusu o anlayacağınız üzre. Baya gotik,vamp bir bordo tonu kendisi. İçinde vişnelik içeriyor. Bu kadar koyu bir ruj bu kadar güzel olabilir <3 


Aynı sırayla yaptım swatchları . Rujlar adından anlaşıldığı üzre mat rujlar ama kesinlikle dudağı kurutacak bir yapıları yok. Biraz değişikler,hoşuma gitti o açıdan. Sürünce resmen dudakla bütünleşiyor ve dudağınızda sanki ruj yokmuş gibi hafif bir duruşu oluyor. Belki bana öyle geldi bilmiyorum :) Ayrıca mat oldukları için de sanırım,zaten adında da geçtiği gibi (megalast) baya kalıcılar. Beautyjoint'ten 2.75 dolara almanız mümkün. Şöyle diyim,son siparişimde sadece 2 ruju aldım,kargo dahil 24 tl.ödedim. Bence Tr.de olmayan rujlar için çok iyi bir fiyat,hem de kargo uygun. Tavsiye ederim,en azından 1 renk deneyin derim ;)
Swatchlarda üst foto flaşsız,alttaki flaşlı .



8 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

of renkler muthiş....Güle güle kullan

cansu selin dedi ki...

renkler çok hoş tatlım güle güle kullan

Bayan Bakimli dedi ki...

Cok guzeller, ozellikle ilk bastaki gul kurusu rengine vuruldum!

ceyda byjade dedi ki...

Renkler mükemmel! Güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Atolyekedi, sağol canıım ;)

Cansucum, çok sağol ben de bayıldım ayrı ayrı <3

Bayan Bakimli, teşekkürleer ;)

ceyda byjade, sağol canım. Cidden öyleler :)

svieri doroga dedi ki...

Ay cinnamon'dan isteyip de almamaıştım ben wine isimli bir ruju var hatırlayamadım ama ben de istiyorum mutlaka bunlardaan :)

*ssdesignbutik dedi ki...

offf o bordo ne şahanedir öyle bayıldım !!!

Junkhead dedi ki...

svieri doroga,bence al canım valla hem fiyat iyi hem de renkler süper ;)

Canımcım aynen süpeeer <3

Yorum Gönder