16 Ocak 2014

Wet 'n Wild Color Icon 3lü farlar (Knock on wood / Silent treatment)


  Bu yazımda sizlere,beautyjoint 'ten aldığım Wet 'n wild far paletlerimi tanıtacağım. Bildiğiniz üzre Wet 'n wild markası ülkemizde yok,ama beautyjoint sitesinden temin edebiliyoruz.Kargo ücreti de çok makul. Ben şuana kadar 3 alışveriş yaptım oradan ve hepsi de sorunsuz elime ulaştı. Ulaşma süreleri ise değişiyor.Örneğin ilk siparişim 9 günde gelirken,son siparişim 2 haftada falan geldi ;) Ama eninde sonunda ulaşıyor elinize. Bende 2 tane 3lü far paletlerinden var şimdilik.Knock on wood u ilk siparişimde almıştım, Silent treatment ı da son siparişimde. Önce bir göz atalım ..

  İki palet de benzer renklere sahip gibi görünüyor ama öyle değiller aslında :) Açıkçası ben pigmentasyon bakımından Knock on wood'u daha çok sevdim. Neden bilmiyorum ama her farın pigmentasyonu eşit değil,ya da bana öyle denk geldi .. Knock on wood 'u sırf ortadaki kahve ve alttaki bordo için almıştım ve aldığımdan beri baya kullandım,çok çok memnunum. Bordonun tonu müthiş ;) Silent treatment'ı ise Bilgen'in favori Wet 'n wild paleti olarak tanıdık,onu da edinmek istedim sonunda.




Swatchları yukarıdaki sıraya göre yaptım ;) Sizin de farkedeceğiniz gibi,Knock on wood'un farları daha pigmentasyonu yüksek farlar.Silent treatment 'ta en iyi renk veren taupe-gri tonlu far oldu,zaten ben de en çok onu sevdim. Ortadaki hafif simli kahve baya koyu ve gölge yapmak için ideal.Ama maalesef en açık renk baya zor renk veriyor,bu swatch için 3-4 kez alıp sürmek zorunda kaldım :/ Knock on wood hakkında ise diyecek sözüm yok. Açık renk idare eder olsa da kahve ve bordo müthiş renk veriyor. Ayrıca farların yapıları çok güzel,yumuşacık,sürümleri kolay. En güzel yanları da baya kalıcı olmaları ;) Alabilme ihtimaliniz varsa mutlaka tavsiye ederim.


8 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Knock on Wood'un renklerine bayıldım.Güle güle kullan :)

Aysegul Gureli dedi ki...

ben de en sonunda sırf real techniques fırçalar ve wet&wild paletler için beautyjoint'den alışveriş yapıcam sanırım,cesaretimi toplayıp.Bu arada güle güle kullan cicilerini Özge,çok güzeller :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Güle güle kullan tatlım burdada olsalar keşkem netten alışverişe sinir oluyorum :D

Özlem dedi ki...

bordo rengi çok beğendim, sırf onun için alınır :)

Junkhead dedi ki...

makyaj kelebeği,sağol canım :) Aynen ben de bayılıyorum ona ;)

Aysegul Gureli,çok sağol ;) Bence almalısın,ama 1 kereden sonra insan daha da almak istiyor hehehh..

мaᖱaмe кoкoş, sağol canım ;) İnş.Tr.ye gelirler bir gün ya .. Ama gayet sorunsuz geliyor paketler,tavsiye ederim.

Özlem, aynen,ben de ona takılmıştım ilk gördüğümde :)

cansu selin dedi ki...

videonu da izlemiştim tatlım, renkleri çok sevdim, Silent treatment şu an aklımı kurcalıyor, "al beni" diye. Senin videondan sonra siteye gidip inceledim alışveriş denemesi yapmayı düşünüyorum :))

Seldarelle X dedi ki...

Merhaba! Silent treatment taki grimsi renk the balmın just this once jamie farına benziyor mu renk olarak?

Junkhead dedi ki...

Seldarelle X, pek benzemiyorlar bence. Silent treatment taki daha taupe bir ton,ama Just this once jamie taupe ve lila karışımı.

Yorum Gönder