21 Ocak 2014

Son yaptığım online alışverişler

   Son 1 hafta içinde elime geçen bazı alışverişlerimi göstereceğim bu postta arkadaşlar ;) Öncelikle,aralık ayında ilk kez sheinside sitesinden alışveriş yaptım çünkü bu kabanın rengine görür görmez vurulmuştum ve fiyatı da baya uyguna geliyordu. Facebook üzerinden siteye giriş yapanlara ekstra %20 indirim vardı. Kaban 77 tl.ye gelmiş oldu bana :) Yaklaşık 1 ay sürdü elime ulaşması. Kalite umduğumdan da iyi çıktı bu fiyata ,şaşırdım açıkçası. Rengi ve görüntüsü tamamen sitedeki gibiydi. Standart beden bir kaban ama geniş kesim olduğundan gayet rahat oldu bana .

   Gördüğünüz gibi renk tam anlamıyla müthiş ve benlik ! <3 Mavi-mor canlı bir rengi var.Ayrıca içinde pembe kırcılları mevcut. Çok çok sevdim !



Diğer bir siparişim ise dün elime ulaşan Defacto çantam. Defacto'nun kendi sitesinden aldım bunu da.İndirimde 25 tl.ye görüp,rengine de bayılınca dayanamadım :) Tek kötü yanı,derisi yumuşak olduğundan içi boşken omza takınca ,kıvrılıp yamuluyor çanta,şekli bozuk duruyor . Fotodaki halinde içinde 3 tane atkı var,düzgün dolgun dursun diye doldurdum içini ve büyük ihtimal içinde en azından 2 atkı varken kullanacağım çünkü yamuk yumuk durup kıvrılan çantalar hiç hoşuma gitmiyor. Bunun dışında gayet beğendim. Çok tatlı bir petrol yeşili/mavisi.


Son siparişim ise bugün elime ulaşan,çooook beğendiğim Collezione botlarım <3 Bu botları aslında geçen haftasonlarından birinde Forum Bornova'da ,mağazada yakından görüp incelemiştim. Ama o an 70 tl.olduğundan ve hiç bota ihtiyacım olmadığından denemeden bırakıp gitmiştim. Ama geçen hafta Collezione'un sitesinde tüm ayakkabı ve botlarda %30 indirim olduğunu görünce,bu botu buldum ve kaçırmak istemedim,aldım :) Normalde zaten 110 tl.den 70e düşmüştü,indirimle birlikte kargo dahil 52 tl.ye almış oldum. Ayakta duruşu da çok güzel ve gayet rahat. Çoook sevdiiiim :)










5 yorum:

secoz dedi ki...

Kabana bayıldım :) Güle güle kullan hepsini canım!

svieri doroga dedi ki...

ay hepsi kendi içinde bir hoş merak ettim nasıl kombinler yapıyorsun =)

Junkhead dedi ki...

secoz,sağol canım kaban cidden harika :)

svieri doroga, instagramdan takip edersen zaman zaman kombinlerimi görebilirsin canım :)

*ssdesignbutik dedi ki...

waow botlara bayıldımm güle güle kullan tatlım ayrıca o kaban ne şeker öyle !!!

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ben de bayıldım hepsinee :D

Yorum Gönder