24 Ocak 2014

İlk Markozi Box deneyimim

   Youtuber arkadaşım Elifcan sayesinde keşfettiğim Markozi Box'ı merak edip,geçen hafta ben de ilk siparişimi verdim. Buaralar elbet bu uygulamayı duyan olmuştur. Ama duymayanlar için kısaca bahsedeyim. Markozi Box,adından da anlaşılacağı gibi bir kutu :) Kozmetik kutularının arasına yeni katıldı henüz. Onlineeczanem'in başlattığı bir uygulama bu. Ama diğer Vanilya kutu,Lila kutu gibi kutuların aksine Markozi box da ürünleri kendiniz görerek listeden seçiyorsunuz ;) Tabi ki bu durum benim çok hoşuma gittiğimden denemek istedim dayanamayıp. Markozi Box'ı onlineeczanem ve kozmetikmarkalar sitelerinden sipariş verebiliyorsunuz. Kozmetikmarkalar da zaten onlineeczanem in bünyesinde bir site imiş. Kutuya seçeceğiniz ürün sayısı 5 adet ve ara ara ürünler değişip,güncelleniyor. Tester boy ürünlerin yanı sıra birçok tam boy ürün de var ve bunların gramajları yanlarında yazıyor.İsterseniz 5 ürünü de tam boy seçebiliyorsunuz yani ;) 25 tl.lik markozi box kutusunu sepete atıp, 5 adet de 1 tl.olarak temsili ücret konmuş ürünlerden seçiyorsunuz. Kargoyla birlikte 35 tl.ye almış oluyorsunuz 5 ürünü.
   Şimdi gelelim benim kutuma ...Ürünler pek de sağlam olmayan ve çöpe gitmiş olan bu kutuda geldi. Ama siteden duyduğum kadarıyla şubat ayında çok güzel kutular hazırlayacaklarmış :) 


Kutuyu açınca da mis gibi bir kokuyla bu boncuklar ve süs gül yapraklarıyla bezenmiş ciciler beni karşıladı :) Ürünlerim harici birkaç tester da eklemişler.Ayrıca o güzel koku da mavi kesede olan tarçınlı tealight mumdan geliyordu. Gerçekten özendikleri belli .


Seçtiğim ürünlerin hepsi tam boy arkadaşlar. Hepsini de almadan önce netten araştırdım,fiyatlarını da inceledim ve 35 tl.ye bu kadar ürün aldığım için mutluyum. Şöyle diyim sadece, Barielle bile tek başına 35 tl.imiş :) Barielle oje kurutucuyu merak ettiğimi için seçtim,hem oje kurutucu hem de ojelerin ömrünü uzatıcı etkisi varmış. Ducray markasından ilk kez bir ürün aldım. Yağlı ciltler için yağ emici ve matlaştırıcı etkili bir tonik losyon kendisi.Cildime uygun olduğu için denemek istedim. G-lipp plus yazan ise bilyalı bir dudak ürünü.Dudakları yenileyip,çatlamalara karşı etkiliymiş. Maybelline dream lumi touch concealer ı ise olumlu yorumları okuyup,ten rengime uygun olduğundan denemek istedim ve bileğimde denediğim kadarıyla gayet güzel bir ürün. Pot o'miracle ise krem formunda bir lip balm.Mentol kokusu var,sürünce çok ferahlattı dudaklarımı.


Ben kutunun sağlam olmaması haricinde Markozi Box'tan memnun kaldım.İlgimi çeken ve denemek istediğim tam boy ürünler gördüğüm zaman tekrar denemeyi düşünüyorum. Buarada reklam yapma amacıyla yazmadım bu yazıyı,yanlış anlaşılmasın sakın ;) Sadece mantıklı bir uygulama olduğunu düşündüğüm ve deneyimlediğim için kendi fikirlerimle yazdım .

8 yorum:

yabanmersini dedi ki...

çok iyi bir alışveriş olmuş bence. Bende yakın zamanda almak istiyorum madem subatta ozenli kutular olucak bekleyelim biraz daha değil mi =)
güle güle kullan

mor rimel dedi ki...

Çok iyiymiş.
Ben hiç duymamıştım markozi kutuyu, hemen araştırıyorum :)

Alphesibia dedi ki...

Tonik ve kapatıcı hakkındaki deneyimlerini merak ediyorum... Güle güle kullan hepsini. Gerçekten bu kutu olayı güzel, sonuçta kendi seçtiklerimizi alıyoruz ve bunlar tam boy da olabiliyor seninkiler gibi :) Ben de almıştım, yazısı da burada okumak istersen :)
http://kedininkaleminden.blogspot.com.tr/2014/01/markozi-box-aldm.html

svieri doroga dedi ki...

Şubatta ben de bakmak istiyorum ürünleri yenileme sıklıkları aydan aya mı acaba :)

Sena Dursun dedi ki...

Güzel günlerde kullan :)

Buse Çakan dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım,ben de sürekli siteyi açıp bi denesem mi diye düşünüp kapatıyorum:) bakalım sonum ne olacak?:)

Junkhead dedi ki...

yabanmersini, sağol canım evet baya hesaplı oldular :) Şubatı bekle bence de ;)

mor rimel, araştır canım valla baya mantıklı bir uygulama olmuş :)

Alphesibia, teşekkürleer ;) Tamamdır kapatıcı ve toniği bir süre kullandıktan sonra postlarını yapacağım. Sen de güle güle kullaan !

svieri doroga, canım ürünlerin tamamı yenilenmiyor arada baktığım kadarıyla. Bazı ürünler gidip yerine yenileri falan geliyor,değişiyor yani toptan olmasa da :)

Sena Dursun, teşekkürleer ;)

Busecim,sağol ;) Bence 1 kere dene derim. Ben de deneme amaçlı aldım,ama ileride ilgilendiğim ürünler olursa yine alabilirim :)

*ssdesignbutik dedi ki...

süper bir alışveriş olmuş güle güle kullan senden duydum bir inceleyeyim bende : )

Yorum Gönder