19 Eylül 2013

Flormar Jumbo kalem farlar


  Flormar'ın son çıkardığı ürünlerden olan Jumbo kalem farları ilk olarak firmanın yolladığı siyah ile deneyimlemiştim. Bu kalemler bir harika arkadaşlar <3 Bayıldım bayıldım bayıldım :) Siyah olanı kullandığım makyajımı sizlerle paylaşmıştım,belki hatırlarsınız . Ben doğal renk bir farın üzerine kalın şekilde eyeliner gibi çekip yayarak kullanmıştım. Bu kalemler smokey makyajlar için gayet ideal ve çok çok kalıcılar. Daha sürerken sabitlenmeye başlıyor diyebilirim,o yüzden dağıtmak için elinizi çabuk tutmanız lazım. Tek kötü yönü(kötü olduğu da şüpheli) bu yani ;) 
    Siyahtan çok memnun kalınca,1-2 renk daha almak istedim. Mor olan ilk aklımdaki idi tabi :)) Yanına da yine gözümün olduğu taupe-kahve tonlarındakini ekledim.



Üstteki flaşsız, alttaki foto ise flaşlı çekim ;)


Uçlarını kalemtraşla açıyorsunuz.Ben bunları hafiften açtım,bu şekilde görünüyor açınca . Tabi israf etmemek için fazla fazla açmamakta yarar var bence hehehh :) Kalemlerin satış fiyatı 13.5 tl. ama ben Ksk Yücel parfümeriden 9.75e aldım birkaç gün önce. İzmir'deki arkadaşlar denemek isterse ordan alabilir . 13,5 tl.ye de sonuna kadar değecek kalemler olduğunu düşünüyorum . Performanslar harika.


Bu fotoda ise üzerinden peçeteyle var gücümle bastırıp 1 kez geçtim :) Ayrıca elimde denediğimde,elimi sabunlayıp yıkadıktan sonra da aynen duruyordu .







18 Eylül 2013

Mim vakti :)

   Birkaç gün önce sevgili mor rimel beni mimlemişti. Bayadır mim yapmamıştım, o zaman hadi bakalım :) Kendisine teşekkür ediyor,hemen başlıyorum soruları cevaplamaya ...

   - Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı ?
Aklıma tek gelen şey kg.vermem oluyor evet :) 18 kg.yu vermem ,hem de sporsuz,diyetsiz,sadece dikkat ederek ... Benim için mucizeydi bir nevi :)



   - Almayı düşünüp de almadığınız ne var ?
Valla birşeyi almayı düşünürsem genelde alıyorum,o yüzden aklıma birşey gelmedi :) Gözüm yükseklerde değildir hehehh ..



   - Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı ?
Evet var tabi ki de . Beyaz ve açık renk kıyafetler giymiyorum,giyemiyorum. Beyaz toka bile takmam diyeyim,o derece :) Allı,pullu,taşlı,pullu şeyleri de giymem. Kokoş denecek derecede parçalar kullanmam. Kadını basit gösteren tüm kıyafetlerden uzak dururum. Daha vardır da bunlar ilk aklıma gelenler ;)





   - Nefret ettiğiniz huylar ve insanlar ?
Ohooooo,bunlar say say bitmez. Ben çok fazla şeyden nefret ederim :) Başlasam uzar gider ,o yüzden bana müsade :D



   - Sizi en net tanımlayan kelime ?
Doğal (karakter anlamında)

   - Hayata yeniden gelme şansınız olsa nerede doğmak isterdiniz ?
İzmirimin yeri her zaman ayrı tabi ki burda doğdum,burda ölmek istiyorum ama başka bir yer seçeceksem de Amerika :)



   - Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir ?
Film izler :))) Elinde kolası ve cipsiyle ,nesgayve ve çikosuyla da olabilir .



   - Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "HAYIR" cevabını alsanız ne yapardınız ?
Herhalde diyecek söz bulamaz,kalkar giderim ,napayım :D



   - İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar ?
Bu konuda kafam karışık. Ama bence kader diye birşey var,bir de insanın kendi elde ettiği şeyler var. Kendi elde ettiklerimiz kader sayılmaz :)

   - Aklınızda ilk gelen İngilizce kelime ?
Forever . (ne alakaysa:)

   - İnternette sahip olduğunuz ilk nickname ?
Valla çok iyi hatırlamıyorum ama TeasingGirl veya CrystalBabe idi. Biliyorum çok kıro ahsfadhgfah :D

    Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyoruuum ;)



17 Eylül 2013

En son neler izlemişim (film)

   Buara dizisiz kaldığımdan kendimi daha fazla filmlere vurdum. Günde 2 film izlediğim de oluyor. Deliriyor muyum acaba :D Bakalım en son neler izlemişim, öneriyor muyum görelim ... :)

   Gerilim filmi ararken rastladığım V/H/S ler :) İkisini de indirdim ve ardarda izledim. Haklarında fena şeyler okumamıştım,merak ettim . Aralarında bir bağlantı yok,yani ilkini izlemeden 2.yi de izleyebilirsiniz. Zaten puanlarından da anlarsınız,2.si ilkine nazaran daha sağlamdı bence ve daha kanlıydı. Kanlı filmleri sevmeyenler yanaşmasın :)


Liberal Arts duygusal/komedi türünde. Başrolde HIMYM'daki Tedimiz Josh Radnor var :) Fena bir film değildi,vakit geçirmek için izlenebilir. Simon Killer ise bir festival filmi imiş. Psikolojik/gerilim türünde. Ben özellikle çekimleri ve oyunculukları çok beğendim,ama film birazcık rahatsız edici. Kötü bir film değil kesinlikle.


Disconnect bildiğiniz dram türünde ve teknolojiyi konu alan bir film. Kötü değildi,izlenebilir ama biraz iç sıkıcı. The Abcs of death ... Buna tam olarak film denir mi bilmiyorum ama toplamda 26 kısa filmden oluşuyor ve her birinin yönetmeni farklı . Yönetmenlere alfabeden bir harf verilmiş ve o harfle başlayan bir kelime seçip,o kelime üzerinden bir film çekmeleri istenmiş :) Bu durum benim ilgimi çektiği için izledim. Tür olarak korku/gerilim.Sağlam hikayeler de çok boktan hikayeler de var. Rahatsız edici,herkesin midesinin kaldıramayacağı sahneler de mevcut,uyarayım da :) Ben beğenmedim diyemem, farklıydı .


The ice storm yine dram türünde bir film. Güzeldi ama fazla karanlıktı diyebilirim. İzleyince birşey kaybetmezsiniz ;) Passion'ı oyuncular için izledim aslında. Rachel Mcadams pek severim. Tür olarak gerilim bu da. Aslında biraz daha kasılsa güzel bir film olabilirmiş ama bazı kopukluklar vardı. 10 üzerinden 5 derim buna.


Soldaki görseldeki film Magic magic ... Bu da acayip bir filmdi,konusunun ne idüğü belirsiz biraz :) Garip filmleri sevenler bir izleyebilir :) The house of devil, sakın hataya düşüp izleyeyim demeyin diyorum ! 6.3lük imdb puanına kandım, korku filmi diye izledim ama filmin son 20 dk.sına kadar hiçbir aksiyon yoktu :)


Adore da merak ettiğim bir filmdi. Biraz karmaşık ilişkileri konu alıyor. Oyunculuklar iyiydi ama filme bayıldığımı söyleyemem. Sleeping beauty için de aynı hisler içindeyim. Büyük bir saçmalık olmuş :)


The bling ring ise gerçek olaylardan uyarlanmış. Ünlülerin evine girip eşyalarını çalan bir grup liseli genci konu alıyor. Vakit geçirmelik olarak izlenebilir. Hangover 3ü biraz önce izledim bitirdim. İlk ikisinden kötü olmuş yorumları okumuştum. Buna katılıyorum ben de :) 2-3 sahnede kıskıs güldüm sadece,başka da gülmedim açıkçası ama sonu nostaljik iyiydi :) Alan bir tane hehehh :D


Favori filmimi ise sona sakladım :)) 2 aydır deli gibi beklediğim filmi sonunda izledim a dostlar ... This is the end harika bir komedi filmi olmuş ! Oyuncular zaten bomba :) Seth Rogen ve James Franco'yu pek severim Pineapple Express'ten beri. Uzuuuun zamandır hiç sıkılmadan izlediğim, gülmekten gözümden yaş getiren tek film oldu diyebilirim . Sadece izleyin diyorum :)) 10 üzerinden 10 verdim gitti <3





Son alışverişlerim (kozmetik/yüzük)

   Çok güzel parçalardan oluşan bir alışveriş postuyla buradayım ;) Buarada arkadaşlar, size bir haberim olacak . Bir süredir youtube videoları çekemediğimi farkedenler olmuştur . 2 hafta tatil,biraz da üşengeçlik derken baya ara vermiştim ama tam tekrar başlamaya hazırlanıyordum ki bu sefer de youtube hesabımda sorun çıktı :(( Geçtiğimiz çarşamba gecesinden beri junkheadinpurpleland youtube hesabıma giriş yapamıyorum ve youtube a birkaç mail attığım halde sanırım onlar da olayı çözemediler :/ Napacağım bilmiyorum ... Kanalım ve videolarım duruyor ama ben hesabıma giriş yapamayınca hem video ekleyemiyorum hem de aboneliğim olan kanalların yeni videolarını takip edemiyorum,izleyemiyorum ... Çok moralim bozuldu bu duruma . Hesabıma girememe nedenim ise, junkheadinpurpleland kanal adım hiçbir şekilde hesap giriş ya da hesabı değiştir kısımlarında görünmüyor,yokolmuş bildiğin ... Herşeyi denedim, youtube a mail attım, gugılda araştırma yaptım ama sorunu çözemedim. Eğer giriş yapamazsam tüm emeklerim çabalarım boşa gidecek :(((

    Neyse şimdi gelelim neler aldığıma ... Önce dün yaptığım kozmetik alışverişinden başlayayım . Ksk çarşıya gittim ve birkaç ihtiyacım olan şey ile beğendiğim/aklımda olan şeyleri aldım ;)
   John Freida şampuanım azalmıştı, New Wave köpüğüm de öyle. Onları yedekledim . 


Loya'ya girip 2 Golden Rose oje aldım çıktım :D Bu GRler zaten aklımdaydı,mutlaka alacaktım. Görünce de kaptım tabi :) Nude ton olanı birkaç arkadaşta görüp çok beğenmiştim açık ton sevmediğim halde. Ortadaki Flormar matte moru ise yeni gördüm. Bu koyu olan mor değil daha canlı bir mor tonu . Onu da Yücel Parfümeri'den aldım .


Rossmann'dan 2 Essence lip balm aldım. Sarı kaplı olan Ice cream koleksiyonundan. Tüm koleksiyon 3 küsur tl.ye düşmüştü. Bir ojeler bir lip balm kalmıştı zaten,ben de bu lip balmı seçtim. Mor lip balm ise sepette yine 3,5 tl.falandı ve dün denedim bayıldım :D Gidersem 2 tane daha alıp stoklayabilirim. Flormar Jumbo kalem farlardan ise bu 2 renk aklımdaydı. Yücel Parfümeri'de 9.75 tl.iken aldım ikisini de. Normalde 13,5 fiyatları arkadaşlar, haberiniz olsun alacaksanız ;) İkisinin rengine de bayıldım tabi <3


Son olarak ise ebay den aldığım 2 set yüzük :) Bunlar geçen hafta ulaştı elime. Ben bu set yüzüklerden bir türlü alamamıştım. İst.te H&M de denemiştim ama S si dar,M si bol gelmişti uymamıştı parmaklarıma. Ben de böyle 2 set aldım. İlk fotodakilerde bol olanlar oldu,ama diğerlerini çok sevdim . Merak edenler için satıcı şuydu ;)

Bu 8 parçalık set .


Bu ise 11 parçalık idi ama 2 tanesi bol diye anneme verdim .




16 Eylül 2013

İzmirli arkadaşlara bir duyuru :)

   Bugün Ksk çarşıya gittim ve bir de ne göreyiiim :) Yves Rocher açılmış hihihii .. Hemen size de haber vereyim dedim. Hayırlı uğurlu olsun :))


15 Eylül 2013

Catrice - Denim moore


   Bugünkü ojem sevgili Rukiye'den gelen paketten çıkan ojelerden biri, Catrice-Denim moore ... Catrice markasını hep duyuyordum ve merak ediyordum. Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri olduğunu biliyordum. Bu oje ilk Catrice ürünüm oldu :) İyi ki Rukiyeciğim bu muhteşem ojeyi de katmış pakede. Bayıldım bu ojenin hem rengine,hem yapısına,hem de kuruma hızına <3 :) Tırnaklarımda gördüğünüz tek kat oluyor . Tek katta opak olan ojeler candır her zaman hehehh .. İsminden anlaşılacağı üzere aslında mavimsi bir ton ama ben mor diyorum :P Mavimsi mor diyelim bari . İçinde çoook hafif,fotolarda da göreceğiniz miniik minik ışıltılar var. Ben bu ojeyi çok çok sevdiiiim ! Aşık olduğum yüzüğümle de kombinleyince nası güzel oldu :)









13 Eylül 2013

Bana hediyeler geldiiii :)


   Bugün bir youtube takipçim olan sevgili Rukiye'den paket aldım :) Kendisiyle bir süredir tanışıyoruz. İlk olarak benden MORjinal kolye ve yüzük almasıyla irtibata geçmiştik. Youtube videolarımın hepsini izleyen,sıkı izleyicilerimden biri kendisi. Sonradan Facebook'tan da ekleştik,ara ara konuşurduk . Kendisi Hollanda'da yaşıyor ve 1-2 ay önce bana hediyeler yollamak istediğini söyledi. Eylül ayında bir süreliğine İst.te olacağını ve pakedimi oradan yollayacağını söylemişti. Birbirinden cici parçalarla dolu pakedim ise bugün elime ulaştı <3 Hepsi de Tr.de olmayan ürünler diyebilirim,özenle seçmiş zaten. Mor mor şeyler de cabası :)) Tüm parçaları beyaz bir Clinique makyaj çantasının içine doldurmuş. Açınca ne çıkacağını bilmediğim için çok heyecanlıydım hehehh ..


   Tr.de olmayan markalardan Sleek allık,Gosh far paleti,Nyc lip balm,Catrice göz kalemleri ve Hema göz kalemi.


En çok sevindiklerimden biri de Sleek allık oldu :) En çok tercih edilen Rose Gold rengini almış arkadaşım bana. Çok tatlı bir tonu var,sürünce de öyle durur umarım. Gosh far paletinin renkleri de çok hoş cidden.


Bunlar da kozmetik dışı parçalar . Hollanda simgelerinden sanırım takunyalı anahtarlık (bunu da mor almış hihiii), bir de tarzımı nasıl da iyi bildiğini gördüğüm hoş bir dolamalı bileklik.


Pakette eeeeen çok bayıldığım, koklar koklamaz aşık olduğum Yves Rocher Vanille Noire parfüm !! <3 Bu parfümü bana baya kişi tavsiye etmişti vanilya kokularını sevdiğim için,haklılarmış cidden. Müthiş bir koku,kokla kokla bir hal oldum :) Kullanmaya kıyamam ben bunu :) 3 tane parfüm testerı. Alien pek hoşuma gitti .


Tabi ki paketten ojeler çıkmasa şaşardım :) Rukiyecim oje ve mor manyağı olduğumu bildiğinden 3 tane de oje eklemiş . Hema sanırım Hollanda'ya özel markalardan. Özellikle 2 ve 3.ojeleri sürmek için sabırsızlanıyorum !


Bir de Hollanda manzaralarından oluşan bir kartpostal iliştirmiş çantaya. Arkasına da çok güzel şeyler yazmış,o kadarı da bana kalsın :)


Canım, tekrar çok çooook teşekkür ederim sana. Çok ince düşünceli bir insansın. Blog ve youtube aleminde böyle insanlarla karşılaştığım için çok mutluyum. 




11 Eylül 2013

Modagram siparişim :)

   Biraz önce modagram 'dan bu cicileri sipariş verdim. Hepsini de indirimli kısımdan aldım. Çok uygundu fiyatları :) Eteğin deseni hoşuma gitti, seviyorum bu tarz desenleri . Küpeleri de daha önce görüp beğenmiştim, indirimde görünce almadan geçemedim. Şimdi merakla kargomu bekleyeceğim :)) Buarada Modagram'ı size gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Bu benim 3. alışverişim oldu. Daha öncekilerden çok memnun kaldım. Kargo da ücretsiz buarada ;) Etek Vero Moda, aksesuarlar ise Pieces markasının .









10 Eylül 2013

Essence-126 & Flormar-IT04


   Bugün böyle bir manikürle karşınızdayım ;) Essence'in en sevdiğim ojelerinden biriyle,Flormar'ın son çıkan serilerinden olan Icy top-04 no ile kombinledim . Normalde beyaz ojeleri kullanmam sürmem,ama koyu renk üzerine fena durmayacağını düşünerek bu beyaz simli-pullu Flormar'ı 2şer tırnakta kullandım. Siz de benim gibi, simli-pullu ojeleri zor çıktığı için sürmeye pek yanaşmıyorsanız, 1-2 tırnağınıza hava katması için sürebilirsiniz. Hem çıkarırken de işkence çekmezsiniz :) Essence'i 2 kat sürdüm, Icy topu ise orta tırnaklarıma 2,serçe tırnağıma tek kat sürdüm. Fotolar flaşlı ...

    Icy top ojelerden 3 tane daha var elimde. Onları da yakın zamanda tanıtacağım ;) Yapısı biraz yoğun,simler pullar orta miktarda geliyor fırçaya,ne çok az ne çok fazla. Kuruma hızı da gayet iyi diyebilirim. Fiyatlarının 2.25 tl.olması lazım .