26 Ağustos 2013

Pastel'den bir yenilik daha! Pastel Kisses Lip Balm

   

Dudaklarınızı nemlendirirken onaran ve renklendiren Pastel Kisses Lip Balm with Shea Butter!

Pastel Kisses Lip Balm mucize yağ Shea Butter, Vitamin E ve Provitamin A içeren formülü sayesinde dudaklara gün boyu nem verir. Dudakların gün boyu pürüzsüz ve doğal görünmesini sağlar. Hafif yapısı, doğal renk verme özelliği ve Paraben içermeyen formülüyle yaz-kış çantanızdan ayırmayacağınız bir ürün. 

Birbirinden canlı 4 ayrı rengi, kokuları ve özel tasarlanmış fırçalı ambalajıyla dudaklara yeni bir hava verir. 

Önerilen perakende satış fiyatı: 9.90TL


25 Ağustos 2013

Son zamanlardan fotoğraflar

   Yaklaşık 10 gündür Kuşadası'ndayım ... Umarım bu cuma evime döneceğim artık :) Ben 4-5 günden fazla evim harici bir yerde zor duruyorum maalesef biraz sıkılıyorum,evimi,İzmirimi özlüyorum :) Millet tatil ister,deniz ister ,ben ise evci :D Blogumla pek ilgilenemedim çünkü nete pek giremiyorum .. Ama instagramdan elimden geldiğince fotoğraf paylaşmaya çalışıyorum . Geçtiğimiz 1 hafta içinde çektiğim bazı fotoğrafları burada da sizlerle paylaşmak istedim . Umarım hoşunuza gider  ..

  Yanımda hiç kitap getirmeyince,ben de geçen gün bunu aldım. 60lı yıllarda,hippi devrimi zamanlarında geçiyor :)


Bu vosvoscuğu da Migros'a gitmek için arabayı parkettiğimizde karşımda görüverdim ve hemen çektim :P


Yüzüğüm yenilerdeeen :) Çok şeker duruyor <3


                           Bu da deniz tipi ile Junkhead :D


Geçen günlerden birinden,kombin detaylarından ...


Dalga fotosu çekmeyi çok severiiim :)

  

Güzelçamlı Kıyı Balık'ta güneşi batırdık ...


Yemek kombinim :P


Bu da daha yakından efeniiim ..



17 Ağustos 2013

Selaaam ve kısa bir ara :)

   Yaklaşık 2 haftalığına Kuşadası'na gidiyorum arkadaşlar ... Bir süre buralarda olamayabilirim ya da arada ses veririm belli olmaz :) Laptop ve fotoğraf mak.imi yanıma alacağım . Video da çekmeye çalışacağım inşallah .. Dün 4 ay aradan sonra saçlarımı tekrar kısalttırdım ve sonra da boyadım . Uzun zamandır Koleston köpük boya - Kor ateşi kızılı ile boyuyorum ve gayet memnunum . Rengini çok iyi veriyor bence. Bu boyayla yola devam etmek niyetindeyim :) Bir huhuuu diyip saçlarımı da göstereyip gideyim dedim .. 

Not : Buarada bu fotoyu dün akşam vakti ,telefonla ve banyoda çektim,kusura bakmayın lütfen. Instagram'da paylaşmıştım zaten görenler oldu hihihii :)) Bir de 0 makyaj :P

Buarada takip etmek isteyenler olursa instagram adresim : http://instagram.com/junkheadinpurpleland






16 Ağustos 2013

Alix Avien - 302

   Bu ojeyi ne zaman almıştım tam hatırlamıyorum ama bu sene içerisindeydi sanırım :) Çoook tatlı bir mavi tonu var. Mavi oje sevenler bu rengi görürse mutlaka alsın derim. Ojenin yapısı çok güzel,sanki diğer Alix ojelerden daha bile güzel geldi bana. Kayıp gidiyor sürerken,gerçi fırçaya biraz yoğun geliyor ama ayarlayınca sorun yok ;) 2 kat sürdüm. İlk 2 foto flaşsız,diğerleri flaşlı ..










13 Ağustos 2013

Son zamanlarda izlediklerim

   Geçen ay keşfedip,başladığım 3 dizi ... En çok Orange is the new black i tavsiye ederim ;) Paranormal olayları seviyorsanız da Paranormal Witness'a başlayabilirsiniz . 




Son izlediğim filmler ise ... (beğenip,beğenmemeye göre eklemedim:)









İçlerinden beğendiklerim ve önerebileceklerim ise : Eden, Laurence Anyways,Leap Year,Stranger Than Paradise ;)













Pastel’den yepyeni bir allık !

 


Pastel’in yeni allığı “Pastel Profashion Lovely All in 1 Blush-on” ile yüzünüze de hayatınıza da renk gelsin J

Tek ambalajın içindeki 3 farklı renkten oluşan kalpleri ister tek tek, ister karıştırarak hem far hem allık olarak kullanabilirsiniz.

Özel kalpli tasarımıyla tüketicilerin kalbinde taht kurmaya hazır.  


Önerilen perakende satış fiyatı: 18.90TL




10 Ağustos 2013

Avon Infinitize Mascara

 

  Son Avon siparişimizde bu maskarayı çok merak edip,denemek için listeye koydum. Son çektiğim kozmetik alışverişi videosunda Avon'dan aldığım birkaç parçayı da göstermiştim ama bloga fotoğraflarla koyma fırsatım olmamıştı. Bu maskarayı öncelikle fırçası çok ilginç göründüğü için merak ettim :) Fiyatı da çok çok uyguna geliyordu. İndirimli 10 küsur tl.iken ,annem Avon yaptığı için bize 8 küsura geldi. Denememek için bir sebep yoktu yani :)
   
   Bir siyah bir de kahverengisi vardı ve ben siyahı tercih ettim. Gördüğünüz gibi ilginç şekilli, plastik bir fırçası var. Plastik fırça sevdiğim için de bu benim için artık oldu tabi ki . Turuncu hoş bir de ambalaj yapmışlar.


Maskaranın kullanımı gayet rahat, sap kısmı oynar olanlardan ve sert değil. Rahat hareket ettirebiliyorsunuz yani . Küçüklü büyüklü kılları var. Kısa-uzun tüm kirpiklerinize ulaşabilmesi için böyle yapmışlar kanımca.


Benim kirpiklerimde duruşu ise bu şekilde ;) 2 kat uyguladım ve çıkan sonuçtan gayet memnun kaldım. Gördüğünüz gibi doğal bir duruşu var, kirpikleri yapıştırıp,topaklanma yapmıyor. Ağırlık hissi de yok diyebilirim. Ama maskarada dolgunluk sevenler bunu pek sevmeyebilir. Dolgunluktan çok uzunluk verip, kirpikleri ayırıyor çünkü. Benim maskarada aradığım şey uzunluk olduğundan benim için sorun olmadı. Uzun ve doğal görünüm arayanlar memnun kalacaktır. Maskarayı henüz sadece 1 kez kullandım ama tek bir kötü durumla karşılaştım. Makyajımı temizlerken, minik minik kıl parçacıkları düştü kirpiklerimden göz çevreme. Tam olarak çözemedim neden böyle olduğunu,umarım ilk kullanımda olan birşeydir sadece. Onun dışında önerebilirim ;)






 

08 Ağustos 2013

Yeşil rimelli makyaj

 
  Dün 2 tane video çektim ve bu makyajı yaptım :) Sadece rujumu değiştirdim video sırasında çünkü sonradan gözüme çok soluk geldi göz makyajıyla birlikte .. Pastel renkli rimellerden 3 renk var elimde . İlk çıktığı zamanlar mor ve turkuazını almıştım. Bu yeşil olanı ise Pastel'in Facebook sayfasında bir yarışmadan kazanmıştım :) İtiraf edeyim 2 seneye yakın zaman olmuştur ama daha ilk kez kullandım bu yeşili :)) Yeşil makyaj sevsem de pek tercih etmediğim için bekliyordu çekmecede bu gariban . Yeşil ve kahve tonlarını çok yakıştırdığım için, farları da kahvelerden seçtim. Allık ise yine belki 1-2 kez kullandığım ama rengini çok beğendiğim Flormar blush on 90 numara .. 



Renklerine bayıldığım Mua Undressed paletten seçtim farları ..


Üzerine tik koyduklarımı kullandım. Bej rengi kaşaltı ve göz pınarına uyguladım. Diğer ikisini de kendi çapımda karıştırdım azıcık :)





07 Ağustos 2013

The Balm Shady Lady far - Luscious Lani


   Bu farı Gratis'in 4.yaş indiriminden almıştım. Post ve videodan hatırlayan olacaktır ;) Daha önceden elimde 2 tekli farı daha vardı The Balm'ın ve çok memnunum ikisinden de. Gayet kalıcılar, yumuşacıklar <3 1 alana 1 bedava kampanyasında da bir pudra fırçası alıp yanında bu farı bedavaya getirmiştim . Doğal ton farları da koyular kadar seviyorum son 1-2 senedir. Tam sür-çık tarzı bir far bu da.. Bol rimel,allık ve ruj,tamamdır :)



Göz kapağının tümüne uygulanmış hali bu şekilde ;) Gördüğünüz gibi fazlasıyla yumuşak ve doğal bir ton. Beyaz tenliyseniz,bendeki gibi pek belli olmayacaktır ama tatlı bir ışıltı verecektir. Bronz tende veya esmerlerde rengini daha iyi belli edeceğini düşünüyorum. Ayrıca kaşaltı ve göz pınarlarında aydınlatıcı olarak da kullanılabilir. 


Bu da bilekte bir swatch :) Uçuuuk pembe-ten rengi karışımı bir renk bu bana göre . Shady Lady tekli farların orjinal fiyatı 18 tl. Ama indirimlerde çok daha uyguna alıp denebilirsiniz . Kalıcılıklarından çok memnunum. Tozutma minimum seviyede. Yapısına zaten bayılıyorum,sürümü yumuşacık :)