31 Mart 2013

Güneş gözlüklerimize ulaşma kolaylığı :)

   Arkadaşlar, daha önce şuradan kaynak belirterek ve fikir alarak,sizlere burada bir diy önerisi sunmuştum :) Ben de yapmak istiyordum ve bugün yaptım :)) Gerçi sadece 7 tane gözlük sığıyor askıya ama ben en çok kullandıklarımı sıraladım . Daha bir bunun kadar daha var aslında ama 2.askıyı asıp fazla yer kaplamak istemedim tabi ki. Bununla yetindim. Kılıflarından gözlük bulmak benim için biraz sorundu. Acelem varsa hangi gözlüğün hangi kılıfta olduğunu çok çabuk bulamıyordum :) Bu şekilde sadece gözlüğümü seçip kılıfına koyacağım hehehh .. Henüz bilmeyenler için de tekrar bu fikri sunmuş oldum .







30 Mart 2013

Bugünün kombini (30.03.2013)

    Bugün annem ve babamla, Üçkuyular'daki Levent Marina'ya gittik. Daha önce hiç gitmemiştik,görelim dedik . Gerçi cafe-restaurantları ve güzel bir ortam olması haricinde pek bir olayı yokmuş :) Rengarenk seyyar arabaların olduğu bir mekan vardı,arabaları çekmesem,morunun önünde de çekilmesem olmazdı ! :D Hem kombinimi hem de cici,bonbon gibi arabaları size göstermek istedim. Yakın zamanda açacaklar sanırım,bugün kapalıydı burası . 





Ben video olarak,canlı canlı da kombini göreceğim derseniz ise buyrunuz efenim ;)




29 Mart 2013

Cici hediyelerim

   Bugün en sevdiğim blogger arkadaşlarımdan olan Senemim den bir paket aldım :) Geçenlerde blogundaki bir postta, deco bantlardan bir türlü bulamadığımı yazmıştım . Blogger arkadaşlarda hep görüyordum ama nedense benim karşıma çıkmıyordu bu meretler :) Senemcim bana yollamak istedi . İçine birkaç parça cici de ekleyip göndermiş. Mor kurdele eklemesi ve beni çağırmadılar diye yakındığım Lush etkinliğini düşünerek Lush fun ürününden bir parça bile yollaması ,bu kadar düşünceli olması benim çok hoşuma gitti :)) Senem'in bende hep ayrı bir yeri vardır. Blogumu ilk açtığım zamanlardan beri,beni hep destekleyen,yorumlarını hiç eksik etmeyen,hatta bana MORİNDRELLA lakabını takan canımcımdır benim :) Minik notlar da koymuş pakedin içine. Çoooook teşekkür ediyorum kendisine <3







28 Mart 2013

Ufacık kozmetik alışverişim


   En son Ksk çarşıya gittiğimde birkaç şey aldım. Videosunu çekmiştim,bu da fotoğraflı postu ;) Rossmann ve Yücel parfümeriden yaptım alışverişleri.

   Rossmann'a girer girmez ,Essence yeni ürünlere baktım. 3d farlardan bu mor olanı,gugılda araştırıp çok beğenmiştim. Almadan çıkamadım :) Ama açıkçası fiyatı biraz fazla geldi Essence ürünlerine göre. Diğer tekli farları 5 tl.civarıyken,bu farlar 10 tl. :/ Göz kalemlerini anneme aldım. Long lasting serisinden mavi olanı daha önce kendime almıştım,annem de beğenince ona da aldım. Füme olan ise, Stays no matter what adlı yeni ürün serisinden bir kalem. Smokey grey adlı rengi. 2 rengi daha vardı,koyu kahve ve siyah olmak üzere. Çok çok kalıcı imiş,ileride mutlaka kendime de alacağım. Kalemler 5 tl.gibi birşeydi ;)


Bunlar ise Yücel parfümeriden aldıklarım. Golden Rose rich color serisi ojelerden bir renk almıştım daha önce ve çok beğenmiştim. 2 renk daha aldım.


Ojelerin yakından görünüşü ;) <3









25 Mart 2013

Blog fonumdaki gizemli şarkı :)

 Arkadaşlar, bu şarkıyı blogumun fonuna eklediğimden beri o kadar çok kişi beğendi,sordu ki ... :) İyi ki koymuşum ,size bu şarkıyı sevdirdim :) Gerek mail atarak,gerek Facebook'tan,gerekse buradan yorumlarla sürekli soranlar oldu . Çok hoşuma gitti bu durum . Şarkıyı klibiyle birlikte paylaşmak istedim. Dinleyen,dinlemeyen,seven,sevmeyen herkes açsın yine dinlesin ,hadi bakalım ... Buarada ben bu şarkıyı Due Date filmiyle keşfettim. Film sırasında da çalan bir şarkıydı . Soundtrackinde de mevcut tabi ki. Bu bilgiyi de vermek istedim size :) İyi dinlemeler ...






(video) Giyim ve D&R alışverişlerim

   Yeni bir video yayınladım arkadaşlar yalnız sebebini çözemediğim bir nedenle ,youtube tan direk burada paylaşım yapamıyorum bir süredir ... Blogger üzerinden "video ekle" butonundan da aramada bulamıyorum yeni yüklediğim videoları. O yüzden link olarak vereceğim,basıp izlersiniz :) İyi seyirler herkese ...

http://www.youtube.com/watch?v=DlSgpzUOKqk

23 Mart 2013

Useless people !

   2 gündür bu karikatür olayına dadandım ... Kendimi yarattım ve sahneler ayarlıyorum bunlar gibi .. :) Benzemiş mi bana,ne dersiniz ? Böyle bir mor gözlüğüm ve mor ceketim var aynen hihihii ..









Golden Rose rich color - 32


  Yine bir ojeyle buradayım :) Golden Rose'un bu serisinden 1-2 ay önce bir oje alıp çok beğenmiştim. Gerek fırçası,gerek yapısı olsun benden tam puan almıştı. Başka renklerinden de almak aklımdaydı ve 2 rengini daha aldım geçen gün . Bir tanesi bende benzeri olmasına rağmen (bknz. Golden Rose - 54) yine dayanamayıp aldığım bu 32 numara :) Benzeri dediğim GR 54 neredeyse aynı gibi bununla,ama 54 benim favori mor ojelerimden olduğu ve fazla mor da hiçbir zaman göz çıkarmayacağı için bunu da aldım :D Tam anlamıyla muh-te-şem !! <3 Tırnaklarıma bakmaktan kendimi alamıyorum,ben aşığım bu renge ! 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ... Buyrun kendiniz görün güzelliği :) Buarada ojenin rengi fotolardan göründüğünden çok daha canlı bir tonda  .










22 Mart 2013

Son giyim alışverişim

   Biliyorsunuz ben bir pazar insanıyım,çok seviyorum pazarları ve ucuza güzel parçalar bulmayı :) Bospa'dan bu hafta yine birkaç parça şey buldum,aldım. Hepsine de bayıldım,harikalar ve yine çooook ucuzlar !! Kıskandırmak gibi olmasın ama ben yine 3 tanesi 10 tl.ye t-shirt aldım a dostlar hehehh :D Hem tarzıma uygun hem de gayet iyi kalitede oldukları için bu muhteşem fırsatı kaçıramazdım tabi ki . T-shirtlerin tanesi 3,5 tl.,3ü 10 tl.ye geldi :) Onlar dışında 2 parça daha aldım .. Hadi bakalım o zaman :

    Nasıllar ama ?? Bence özellikle ilk 2 t-shirtün Bershka,Stradivarius,vb. mağazalardaki t-shirtlerden bir farkı yok. Onların tanesini 20-25 tl.ye satarlarken,ben 10 tl.ye 3 tane aldım hihihihii :P




Bu siyah-beyaz aztek desenli tayta da görür görmez bayıldım ve kaptım. Sadece 5 tl. :) 


Bu da biraz gereksiz yere LCW'den aldığım mor pantolon :) Bende bu ton mor pantolon yoktu,o yüzden aldım diyelim . Xside serisinden ve 30 tl.


Son olarak ise daha önce başka bir sitede görüp bayıldığım ama alamadığım,geçen gün 1v1y.com da tekrar karşıma çıkan Koton Ole ceket ! Bayıldım buna ve 80 tl.den 30 tl.ye düşmüştü ;) Arka kısmı şifon yapıda,geri kalanı da güzel,kalın bir penyeden.










21 Mart 2013

Beautyuk Pearl Eyelinerlar (swatchlarıyla)

     Beautyuk alışverişimden sizlere bahsetmiştim . Bu yazımda da aldığım 3 eyelinerı tanıtacağım ;) Aslında 2 tane almıştım ama biri yanlış renk gelip,sonra doğrusu yollandığı için elimde 3 renk oldular :) Eclipse,Blue Lagoon ve Purple Haze renkleri bendekiler .. Önce toplu bir bakış atalım :


Benim bu alışverişteki asıl amacım tabi ki de güzeller güzeli Purple Haze rengine kavuşmaktı :)) Buarada Beautyuk siparişim ve bazı bilgiler için şu postuma bakabilirsiniz . 


Ben şimdilik sadece Eclipse rengini kullandım . Kalıcılık çok çok iyiydi. Yapısı da güzel ama yaşadığım tek sorun ,ürünü tek geçişte opak bir şekilde sürememek oldu. Bilmiyorum belki sorun bende,ama 2-3 kez üzerinden geçerek opaklaşmasını sağladım. Fiyat zaten çok uygundu, 3,5 pound ;) Ürünün diğer renklerine şuradan göz atabilirsiniz ..

Soldan sağa : Blue Lagoon,Eclipse,Purple Haze

Gördüğünüz gibi Eclipse düz bir füme değil. İçinde hafif mavi ışıltı/yansımalar olan bir füme. Renklerin hepsi metalik görünümdeler. Purple Haze'i kullanmak için sabırsızlanıyorum !! :)








20 Mart 2013

NYC In a minute - Bowery Black


  Watsons'a NYC ojelerin geldiğini biliyorsunuzdur artık . Ben de duyduktan sonra gittiğimde bu rengi seçmiştim. 2 ayrı seri var. Bu seri ojeler 3.99,diğer seri 4.99 tl.den satılıyor. Ben yine Junkhead tonlarından giderek bu hafiiif maviye de kaçan metalik fümeyi aldım :) Gayet güzel bir renk . Oje hakkında aslında fazla birşey söyleyemiyorum çünkü kıvamını anlayamadım :D Bayılmadım da ama kuruma hızı fena değildi. Renk güzel,gerisi boş diyim hehehh .. 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ... Buarada parmağımdaki yüzüğü sadece 1 tl.ye Ayvalık'ta bir tezgahtan almıştım geçen yaz . 1 tl.lik yüzük gibi duruyor mu hiç hahaa :D








PASTEL İLE BU BAHAR ERKEN GELDİ !




  Yeni Spring Blush-On allıkla, baharın tüm canlılığı yüzünüzde!

  Spring Blush-on allık yumuşak, ipeksi yapısı sayesinde kolayca renk veriyor. Baharın neşesini, yazın enerjisini pembe ve şeftali renkleriyle yüzünüze yansıtıyor.


Önerilen perakende satış fiyatı: 9.90TL’dir.


Basın bültenidir.

17 Mart 2013

Beautyuk alışverişim :)

   
   Arkadaşlar Beautyuk sitesinden yaptığım alışverişi,önceki videolarımdan birinde göstermiştim. Bu da fotoğraflı post hali oluyor ;) Beautyuk bir İngiliz drugstore markası imiş. Bizde Golden Rose,Flormar neyse onlarda da o şekilde kanımca. Ben bu markayı keşfedeli pek fazla olmadı aslında. Ama keşfettiğim gibi direk araştırmalara girdim tabi gugılda :) Yabancı bloglarda pearl eyeliner ve farlarının çok çok övüldüğünü ve memnun kalmayan olmadığını görünce de denemek farz oldu . Ayrıca bu alışverişimin asıl kahramanı Purple Haze adlı pearl eyeliner :D Bu eyeliner ı daha önceki postlarımdan birinde sizlere göstermiştim "Bu benim olacak !" diye ,belki hatırlarsınız . Artık benim bu fıstık ve arkadaşları hehehh :)) Öncelikle ben bu siteden aşırı derecede memnun kaldım,herkese tavsiye ederim. Kozmetik yasağı hala var tabi ki ama riske girip küçük miktarlarda ve paketlerle sipariş verebilirsiniz. Ben öyle yaptım ve elime ulaştı . Bu işin en önemli püf noktası ise : siteye,paket üzerine "gift(hediye)" yazdırmayı rica etmeniz. Bu sitede ödeme aşamasına gelindiğinde bir istek kutucuğu çıkıyor,o kısma yazdım ben. Oraya yazabilirsiniz bu isteğinizi. Benim pakedim 10 günde elime ulaştı. Ama mor eyeliner yerine mavi yollamışlardı. Ben tabi mora kafayı taktığımdan,aynı gün akşamı siteye mail attım. Durumu bildirdim,yanlış renk geldiğimi söyledim ve jet hızıyla bana geri dönüş yapıp,doğru ürünü yollayacaklarını söylediler. Bu mailden 5 gün sonra ise mor eyelinerım elime ulaştı ! Müthiş hızlı ve ilgili bir site,takdir ettim gerçekten. Yerli firmalar da örnek alsın diyorum ! :) Şimdilik sadece Eclipse rengi eyelinerı kullandım,kalıcılık çok çok iyi,tek olumsuz yönü tek geçişte tam rengini vermedi. 1-2 kez daha üstünden geçip opaklaşmasını sağladım ama onun dışında fiyatına göre harikalar bence. 4 ürüne,kargo dahil 40 tl.verdim,bence gayet iyi . Biraz uzunca yazıyorum ama kimsenin aklında soru kalmasını istemedim. Açıklayıcı bir şekilde açılış yapayım dedim. Merak eden,bilgi isteyen arkadaşlara da bir faydam olmuştur umarım ;) Artık gelelim cicilerime :))



Far paletini,kullanabileceğim en uygun tonda olan Earth Child seçtim. Pigmentasyon gayet iyi,başka bir post yapacağım bunun için :)