10 Aralık 2013

Son kozmetik alışverişlerim

   Biraz araya zaman girdi biliyorum,yazısız bıraktım sizleri ama mazeretim var arkadaşlar :) Hastalıkla uğraştım bir süre,öncesinde de göz kapağımdaki yağ bezesini aldırmak için ufak bir operasyon geçirdim. Tam ondan kurtuldum derken ise faranjit oldum hayatımda ilk kez :/ Neyse ki ilaçlarımı aldım ve sonunda iyi oldum ,buradayım. Instagram'dan sık sık paylaşım yaptım burda olamasam da. Son zamanlarda kozmetik namına neler almışım hadi bir bakalım o zaman ;)

   Bunlar 2. beautyjoint siparişimden gelen cicilerim .. İlkini daha önce paylaşmıştım, çok memnun kaldığımı söylemiştim. Bu alışverişte ise yine kalem far aşkımdan dolayı 1 mat bej,1 de ışıltılı mor Jordana kalem far aldım. Wet 'n wild mat rujlardan da kafamda olan bir renk seçtim . Henüz kullanmadım ama gayet güzeller :)


Bu parçaları karışık çekmişim ama Golden Rose olanları yine kendi sitesinden aldım. Rich color serisi yeni renklerden 3 tane, yeni seri Matte satin den ise 2 tane seçtim. Bazılarını zaten sürdüm ve instagramda paylaştım ;) Diğer ojeler ise Cecile,Flormar ve Rimmel space dust tan bir renk .


   Golden Rose tekli farlarında da indirim varken,1 mat 1 de pearl serisinden aldım. Bende 2 rengi daha vardı,gayet memnunum bu farlardan. Flormar'dan ise almak istediğim cam törpüyü aldım. Ben normal törpü kullanamıyorum içimi cız ettiği için :) Bu cam olan öyle bir his vermiyor diye duymuştum,o yüzden aldım . Bir de bordo ruj arayışım sırasında Alix Avien shine plus serisinden harika bir bordo aldım ,14 numara . Açık çekmeyi unutmuşum ama yazısı gelecek mutlaka ;)


Son olarak ise Watsons yeniyıl ürünlerinden bunları aldım :) Geçen sene bu ürünleri bulamamıştım,bu sefer bulunca kaptım. Kedicikler set halindeydi. Hindistan cevizli duş jeli ve vücut losyonu ama kokuları vasat. Sadece kap için aldım :)) Diğeri ise çikolata vanilyalı el kremi .







1 yorum:

luna dedi ki...

Güle güle kullaaannn:)

Yorum Gönder