17 Aralık 2013

Metallic jeans !

   Son zamanlarda farketmişsinizdir,metalik görünümler heryerde.. Jeanler,botlar,sneakerslar,elbiseler,etekler,ojeler ... Bu durum benim de dikkatimi çekti ve haydi herkes metalik olsun diyerekten bir post yapayım dedim. Bilimum metalik skinny jeansler seçtim sizler için. Ayrıca dün itibariyle Mango outlette metalik koleksiyon jeanlerin çok çok uygun fiyatta olduğunu gördüm,hatta kendime bir adet aldım. Hangileri Mango'dan onları da belirteceğim. Ben metalik dokunuşları zaten çok severdim, jeanlerde de harika durduğunu söylemeden edemeyeceğim.

   Buna resmen aşık oldum ! <3 Hangi marka ve nerden olduğu konusunda hiçbir fikrim yok :)











Alttaki ise Mango'dan .. Outlet bölümünde ,inanmayacaksınız ama 6.90 tl. idi !! Ben denedim ama 38 beden dar,40ı ise bol geldi :D Yoksa almadan çıkmazdım bu fiyata .


Alttaki gece mavisi ise artık benim :P Denedim,harika durdu ve aldım gitti . Yine outlet bölümünde 35 tl.idi .


Mango'da şuan yeni indirime girmiş olan 2 parça daha .. Şuan sitesinde 55er tl.ler ;)







0 yorum:

Yorum Gönder