19 Aralık 2013

Flormar Passionate Dots oje - PD05


   Flormar'ın bu serisinden 2 ojesi vardı elimde (firmanın yolladıklarından). Bu mor olanda da gözüm vardı ve sonunda aldım :) Daha almadan önce bu ojeye aşık olacağımı biliyordum. Öyle de oldu <3 Harika bir mor tonu,hem de benim en sevdiğim mor tonu,üstüne de dokulu . Daha ne olsuuun ... Dokulu ojeler bana çok orjinal geldiği için sevdiğimi hep söylüyorum. Bazılarını bu doku hissi rahatsız etse de benim için sorun yok :) Mor içine çoook minik,ince mavi ve pembe ışıltılar var. Fotoları büyütüp bakarsanız görebilirsiniz. Tek kat sürülebilir ama ben tam opaklık sevdiğimden 2 kat sürdüm. Kuruma hızı çok başarılı bu ojelerde. Kısacası ben bu ojeye bayıldım ve favori mor ojelerim arasına girdi bile ! Fotolar flaşlı çekimdir ..








3 yorum:

Renkli Masallar dedi ki...

dokulu mor oje ne güzelmiş :) sevgili junkhead bende mimin var eğer yapmak istersen beklerim.

Parka Parkae dedi ki...

Süper renkk bayıldım bende :)

Junkhead dedi ki...

Renkli Masallar, evet çok güzel bir oje <3 Mim için tektar sağol,yaptııım :)

Parka Parkae, aynen süpeeer ;)

Yorum Gönder