22 Aralık 2013

Cümle tamamlama mimi :)

  Sevgili renklimasallarım beni mimlemiş,iyi de etmiş :) Bayadır mim yapmamıştım. Bu mim ilginç geldi diğerlerine göre. Kendisine çok teşekkür ediyorum ve hemen mime geçiyorum. Cümle tamamlıyoruz bu mimde ,ne çok mim dedim,tamam başlıyorum :D

1- Elimden gelse, eskiden yaptığım bazı yanlışları yapmamaya dikkat ederdim.
2- Kendi kendimi kontrol etmekte pek başarılı değilim çoğu zaman.
3- Beni en çok kaygılandıran şey, "o" insanı tanıyamadan bir gün göçüp gidecek olmam.
4- Hayatımın en kötü anı, büyük hayal kırıklıklarına uğradığım zamanlar.
5- Yalnızken, her zaman yaptığım şeyleri yapıyorum. Film/dizi izliyorum,youtubeta dolanıyorum,video çekiyorum,vs...
6- Nefret ettiğim, insanların neden dürüst ve insan gibi insan olamayışıdır.
7- İşim olsaydı daha mutlu olabilirdim,her ne kadar yorucu olacak olsa da.
8- Kadınlar/erkekler, tamamen ayrı kafadalar kesinlikle birbirlerini çözüp anlayamayacaklar tamamıyle :)
9- Hayat, sana ne zaman ne yapacağı,karşına neler çıkaracağı belli olmayan bir kutu gibi.
10- Çocukken, mutluymuşum .
11- Başkalarının zayıf tarafı, asla dokunulmaması gereken bir noktasıdır.
12- Yalan söylemek, insanları kırıp,üzmeyeceği,onlara zararı olmayacağı sürece zaman zaman gereklidir .
13- Herşey kötü gittiği zaman, bir süre ne yapacağımı bilemem,düşünür de düşünürüm.
14- Geceleri, çoğu zaman derinleşir ve hüzünlenirim .
15- Başkalarına göre ben, fazla iyi niyetliyim :/
16- Kurtulmak istediğim korku, sanırım yok :)
17- Bazen düşünüyorum da, hayatım asla değişmeyecekmiş gibi.
18- En çok utandığım şey, hiç hatırlamıyorum .
19- Keşke ben, bazı konularda daha hırslı olsaydım.
20- Anlamıyorum, kadınlar niye birbirini çekemiyor ve doğal olamıyor.

   Ben bu mimi yapmayan ve tüm yapmak isteyen arkadaşlara yolluyorum ;)



5 yorum:

mor rimel dedi ki...

Keyifle okudum mimi :)

Junkhead dedi ki...

mor rimel,sağol canım :) Biraz karamsar bir mim oldu ama sorular o yöndeydi napalım :)

dofa dofa dedi ki...

aldım mimi özgeciiiim. :*

Alphesibia dedi ki...

Ben de aldım mim'i ve hazırlıyorum :)

Alphesibia dedi ki...

http://kedininkaleminden.blogspot.com/2013/12/mim-cumle-tamamlama.html
Yaptım mimi, okumak istersen burada :)

Yorum Gönder