30 Aralık 2013

Alix Avien Shine Plus rujlar (14-07)

   Bu yazımda size elimde olan ve son zamanlarda aldığım 2 Alix Avien Shine Plus serisi ruju tanıtacağım ;)  İlk önce 14,sonra 14ü beğenince 07 noyu da aldım .

  14 numara harika bir bordo.. Bordo ruj ararken bunu bulunca direk kaptım :) İçinde kırmızılık veya pembelik olmayan tam bir bordo ruj arıyordum. Bunu da elimde deneyip,renginin muhteşemliğini görünce kaçırmak istemedim. 07 no ise tatlı,yumuşak bir pembe tonu. Aslında biraz daha nude durur diye almıştım ama pembeliği ağır bastı.


14 numara kabında gayet koyu görünüyor ama bu rujlar nemlendirici etkisi yüksek ve hafif sheer oldukları için,dudağa sürünce çok güzel bir bordo oluyor :)


Rujların yapıları ve kokuları harika ! <3 Çok tatlı ,hafif bir kokusu var. Nemlendirme özelliği ise en yüksek seviyede diyebilirim. Kuru dudaklarda bile asla kuruma yapmaz kesinlikle. Yumuşacık yapıları var ama sanırım yaz sıcaklarında erimemesi için dikkat etmek lazım :)


Bende duruşları ise bu şekilde.. Dediğim gibi 14 numara aslında biraz daha koyu duruyor. Ayrıca onun bir özelliği de sürme miktarına göre rengin hafifleyip,yoğunlaşması. Az sürünce daha doğal duruyor,kat kat sürünce ise gayet koyu güzel bir bordo oluyor ;) Bu rujların fiyatları 8-9 tl. arası. Herkese öneririm.Fiyatına göre bence başarılı rujlar .






2 yorum:

Grumpy.Witch dedi ki...

7 numara gerçekten çok güzelmiş. Güle güle kullan canım ;)

ceyda byjade dedi ki...

Çok güzel iki renge de bayıldım :) İlk bakışta Essence long lasting rujlara benzettim ambalajı :) Güle güle kullan..

Yorum Gönder