17 Kasım 2013

Golden Rose matte - 10


   Son aldığım ojelerden biri olan ,Golden Rose matte serisinden bu 10 numarayı çoook sevdim ! Bu oje tamamen mat görünümde olanlardan değil. Böyle olması benim daha hoşuma gidiyor tabi ki çünkü tam mat ojeleri artık biraz sıradan buluyorum. Bu dünya güzeli mavinin içinde de fotolarda göreceğiniz üzere,çoook hafif ışıltılar mevcut,ama matlığından da birşey kaybetmemiş. Bir farklılık yaratıp,uçlara şeffaf ojeyle french yaptım. Kısacası ben bu ojeye bayıldım ama favori serim hala matte velvet :) Fotolar flaşlı ..








7 yorum:

yabanmersini dedi ki...

Wovv, çok güzel olmuş. Renge bayıldımm :)

Junkhead dedi ki...

yabanmersini,aynen canım renk müthiş ! ;)

svieri doroga dedi ki...

pek tatlı olmuş =)

Aysun dedi ki...

Evet renk çok güzel, Golden rose'un matte serisi benim kurtarıcı oje serim.
O kadar hızlı kuruyorki, sabah işe giderken hemen sürüp çıkabiliyorum :)
Ama benim favorilerim kırmızılar tabiki :)

Sevgiler;
http://yagmurunmodasi.blogspot.com/

Gözde YA dedi ki...

Rengine bayıldım şahane görünüyor

Aner dedi ki...

Renk super olmus :) ayrica yuzuk gozumden kacmadi harika bisey o :))

Junkhead dedi ki...

svieri doroga,teşekkürleeer ;)

Aysun,aynen Gr matteleri çok hızlı kuruyor.Renkler de harika,benim favorim matte velvet olanlar :))

Gözde YA,aynen harika gerçekten :)

Aner,eveeet süper bir tonu var ;) Yüzüğümü de ayrı severim hehehh,sağol :)

Yorum Gönder