03 Kasım 2013

Essence sparkle sand effect - 165

   Essence'in son çıkardığı dokulu ojelerden bir tek bu rengi almıştım. Tabi ki de en koyu rengi :) Bu dokulular 3 renkten oluşuyor. Bir de açık kırmızı ve nude bir rengi daha var. 2 katta şişedeki rengi veriyor.Kuruma hızı baya iyiydi. Gördüğünüz gibi füme içine mavi,sarı,yeşil miniiik ışıltılar var . Ben dokulu oje olayını sevdim. Bazılarına garip geliyormuş pütürlü tırnak hissi ama o hissi geçersek bence gayet orjinal ojeler :) Kısacası ben bu ojeyi baya sevdim. Çok havalı ve şık duruyor. Dokulu ve ışıltılı oje sevenlere tavsiyemdir ;) İlk 2 foto flaşsız,geri kalan flaşlı ..











5 yorum:

ceyda byjade dedi ki...

Bende aldım bu ojeden ve çook sevdim :)

Begum Salurvan dedi ki...

bende aldım henüz sürmek kısmet olmadı sana da çok yakışmış:)

Oje Sandığı dedi ki...

ay allahııım hala deneyemedim gitti şu dokulu ojeleri :/ Ama görüntü mükemmel canım! rengi de süper :) E daha ne olsun :))

Junkhead dedi ki...

Ceyda, cidden çok güzel :) Güle güle kullan sen de !

Begüm,ben de alalı baya olmuştu.Sürdüm sonunda :))

Oje Sandığı, aaa dene dene çok orjinal dokulu ojeler canım :)) Evet görüntüsü gerçekte daha süper hehehh :D

ilknurundünyası dedi ki...

Çok cici bende ozendim aldım ama Pıtırcık lar rahatsız edici geldi bana ama nefis duruyor o ayri elbetteki

Yorum Gönder