01 Kasım 2013

Beautyjoint yurtdışı alışverişim


  Bu postum ,yaklaşık 10 gün önce yaptığım bir yurtdışı kozmetik alışverişimle ilgili olacak . Daha önce birkaç kez blogger arkadaşlarımdan duyup,öğrendiğim beautyjoint adlı siteden aldım bu ürünleri. Daha önce de sipariş aşamasına gelip gelip ,kargo ücretinden dolayı vazgeçmiştim. Arkadaşlara da paketlerinin geldiğini görünce yine gaza geldim ve bir siteye dalayım dedim. Bir de baktım yeni kargo seçenekleri eklenmiş hihihiii :)) Bu 4 ürünü,kargo dahil 23 dolara aldım. Kargo ürünlerin ağırlığına göre idi sanırım. En uygun olanını seçtim ve 6,5 dolar tuttu kargosu. Bence gayet iyi Amerika'dan gelen bir pakede göre. Hem aklımdaki,Tr.de olmayan ürünlerden de deneme fırsatı bulmuş oldum :)) En güzel yanlarından biri ise,23ünde kargoya verilen pakedim 30unda elimdeydi ! Yerli kargo firmaları (!!) 1 haftada pakedi elime ulaştıramazken,teee Amerikalardan 1 haftada uçup geliyor paket. Görsünler işte .....

   Şimdi gelelim neler seçtiğimeee :) Gördüğünüz gibi kalem ürünlerden gitmişim genel olarak. 4 parça aldım. İçlerinde en önemlisi ve beni en mutlu eden tabi ki de Wet 'n wild palet oldu <3 Deli gibi denemek istediğim ürünlerdendi bu paletler. Gözümün olduğu ,güzeller güzeli Knock on wood 3lü paletini seçtim. Kalem farlarla buara aşk yaşadığım için,Milani'den de şampanya rengi bir kalem far ,Elf ve Jordana'dan da kalem rujlar attım sepete :)



Gördüğünüz gibi renkler şahane ! Farlardan en açık renk diğerleri kadar renk vermiyor ama zaten vermemesi lazım çünkü kaşaltı için kullanırım onu,doğal durması daha iyi.Diğer 2 renge ise zaten aşık oldum :) Milani kalem farı henüz denemedim ama yabancı bloglarda okuduğum kadarıyla gayet kalıcılarmış bunlar da Flormar jumbolar gibi. Kalem rujlardan da nude tonlar denemek istedim Tr.de böyle tonlar bulamadığım için. Jordana'nınki süper bir ton ama maalesef içinde biraz sim varmış. Elf'inki ise değişik bir renk,tanımlayamıyorum :) Yapıları gayet iyi. 


Bunlar da swatchlar efenim ;) Üst sıra soldan kalem far,Elf,Jordana. Alt ise zaten belli :))


Son olarak şunu diyeceğim . Yurtdışı kozmetik yasağı halen devam ediyor tabi ki. Benim pakedim veya arkadaşlarımın pakedi geldi diye herkesin gelecek diye birşey yok ama bunun bir püf noktası var ki o da paket üstüne kozmetik harici birşey yazdırmak.Ben mesela not yazdım sipariş aşamasında "gift" yazın pakedin üstüne diye ama sağolsun onlar zaten "art supplies" yazmış :) Diğer püf nokta ise,tonlarca ağırlıkta ve fiyatta ürün almamak.Bunlar hep riske giriyor çünkü. Ben bu alışverişten çoook memnun kaldım,çok da hızlılardı.Devamı gelecek ileride hehehh ..




11 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Ne cabuk gelmis gule gule kullan:)

Sherfinka Makyaj Bakım dedi ki...

Bende tam yazısını hazırlıyordum bebişkom ellerine sağlık (: Daha nice alışverişlerde buluşmak dileğiyle güle güle kullanalım ((:

makyajlı kareler dedi ki...

Gule gule kullan canım. Renkleri güzelmiş

makyaj kelebeği dedi ki...

Güle güle kullan canım.Burda olmayan markaları denemek çok keyifli :)

Junkhead dedi ki...

kozmetikperisi,evet valla çok hızlılarmış :) Sağol ;)

Sherfinka, sağol canııım :) Aynı anı mı beklemişiz hehehh.. Senin yazıyı da bekliyorum hadi bakalııım. Güle güle kullanalııım ;)

makyajlı kareler,sağol canım evet renkler çok hoş :)

cyborg dedi ki...

Güle güle kullan!
Ya ben de bir şey soracağım. Geçen yurtdışı kargom kayboldu da takipsiz olduğu için nerede olduğunu bulamıyoruz. Gümrükğe takılsa bile takipli olunca görüntülenebiliyormuş. Senin bu pakedin takipli miydi? Takip numarası LN ile mi başlıyordu?

ceyda byjade dedi ki...

çok çabuk gelmiş yaa bende gaza geldim acil bi yerden kredi kartı bulmam lazım :) güle güle kullan bu güzellikleri :)

Bu da Benim Güncem dedi ki...

ayy hemenn affetmedim ve ben de sipariş verdim inşallah kaybolmaz:) Sen de güle güle kullan canım

Junkhead dedi ki...

cyborg,teşekkürleeer ;) Valla bu takipsizdi,belki kargo ücreti fazla olanlarda takibi olan vardır. Takibe de gerek kalmadı zaten 1 haftada geldi :)

ceyda byjade,sağol canım ;) İnsan gaza geliyor cidden,zincirleme gaza getirmece :))

Bu da Benim Güncem, sağol canım hehehh seninki de hayırlı olsuuun ;)

Audrey dedi ki...

Bugün Beautyjoint'ten paketim geldi benim de. Demek ki aynı gün gaza gelmişiz. :)) Güzel günlerde kullan.

yabanmersini dedi ki...

Güle güle kullan canım. rujun rengine bayıldım =)

Yorum Gönder